Забавни факти за жените и пазаруването

Жените обичат да пазаруват, а цифрите в някои от следващите факти са направо стряскащи

26.03.2015г. / 11 30ч.
Михаела Лазарова
Снимка: thinkstock

Снимка: thinkstock

Модни витрини, най-нови дизайнерски колекции, обици с цветни кристали, парфюми с аромат на ванилия.... Какво си представяте, когато четете тези думи? Шопинг, разбира се!

Терапията, която ни разтоварва от напрегнатия ден, лекът, който ни помага да преодолеем поредната неуспешна любов, медитацията, която ни кара да преоткрием жената в себе си.

Жените обичат да пазаруват, а цифрите в някои от следващите факти са направо стряскащи.

Проучванията показват, че 74% от жените мислят за пазаруване на всяка минута, което е около 950 пъти на ден.

Дамите прекарват повече от 48 часа на година в разглеждане на модните витрини.

Дизайнерите смятат, че жените ще купуват повече, ако чуват собствените си стъпки върху полираните настилки в търговските обекти. От друга страна меките настилки и килими се поставят, за да привлекат клиентките и те да се чувстват като у дома си.

Жените, които харчат пари, за да си купят дрехи, обувки, козметика, се чувстват много по-добре от тези, които харчат пари за домакински нужди и оборудване.

Изглежда, че жените мислят почти толкова често за шопинг, колкото мъжете за секс. 74% от дамите признават, че мислят за пазаруване всяка минута.

Жените, които обичат да пазаруват и го правят, имат по-малко бръчки, отколкото тези, които не обичат пазаруването.

Шопинг маниачките са в пъти по-уверени и почти никога не се чувстват депресирани.

Дамите, които пазаруват няколко пъти в седмицата, обикновено имат по-добро настроение, отколкото тези, които пазаруват един или два пъти месечно.

Свързани статии

През целия си живот повечето жени прекарват по 25 184 часа и 53 минути, само за да пазаруват.

Жените харчат повече пари, за да си купят дрехи за пътуване, а в същото време реализираните пътувания са много по-малко.

Представителките на нежния пол мислят толкова често за пазаруване, колкото мъжете за автомобили.

Ескалатори се поставят стратегически, за да могат купувачите да преминат през максимален брой витрини, докато се изкачват или слизат на следващ етаж.

Снимка: Thinkstock

Коментирай