Снимка: adme.ru
Визитната картичка е част от вашето представяне пред бъдещите ви бизнес партньори. Тя включва вашите имена, позиция във фирмата, телефон и имейл за връзка. Така приемаме визитката. До момента, в който не ни поднесат креативен проект като този.
Това е визитна картичка на фирма производител на сирена. Веднага щом я видяхте се усмихнахте, защото идеята е повече от оригинална.
В себе си има основните правила за изготвяне на визитна картичка като цветовете на фирмата, име, телефон и една креативна идея, която няма как да не ви напомни, че човекът, с който се срещнахте преди година прави сирена. Ето това отличава нестандартните визитки от останалите, те ви правят запомнящи се.
Сред голямото предлагане от страна на естетични хирурзи за най-иновативните разкрасяващи методи, за дамите е трудно да изберат в коя клиника да се подложат на процедури.
Освен споделени впечатления от близки и приятели ползвали услугите на дадена клиника, подобна креативна визитна картичка определено може да спечели повече клиенти на пластичната и естетична хирургия.
Имате празник и трябва да се доверите на добър фотограф и оператор. Изборът е труден, но не и когато ви поднесат подобна картичка на фотографско студио. Ако тези идеи са ви допаднали, вижте в галерията ни още забавни предложения. Ако ви предстои изготвянето на визитки за вашата фирма, заложете на креативността.
Снимки: adme.ru