„Верея“: Търсим вдъхновяващи истории на здрави семейства

Българският производител на млечни продукти стартира кампанията „За повече здрави семейства“

19.12.2017г. / 11 00ч.
Михаела Лазарова
Семейството на малката Яница със синдром на Даун. Обичта към нея ги сплотява и прави вдъхновяващо семейство

Семейството на малката Яница със синдром на Даун. Обичта към нея ги сплотява и прави вдъхновяващо семейство

Кампания „За повече здрави семейства“ започна българският производител на мляко и млечни продукти „Верея“. Кампанията се организира с подкрепата на Българска асоциация по фамилна терапия (БАФТ) и има две основни посоки.

Първата е да покаже чрез реални примери как съвременното българско семейство се справя с различни предизвикателства и въпреки това остава здраво. Втората е да разкаже за семейната терапия като една от възможностите за запазване на семейството здраво.

„Искаме да насочим вниманието към съвременното семейство. Обичта в него, подкрепата, радостта, куража, събитията, различията, силата, слабостите, непреходността, промените, бурите, победите. Чрез реални примери да вдъхновим някои семейства, както и да подканим други да се замислят за предизвикателствата в техните взаимоотношения. Да открехнем леко завесата за семейната терапия като специализиран подход. Да покажем, че професионалната грижа не е нещо срамно, страшно или непосилно, а една от възможностите за запазване на семейството здраво“, споделят от „Верея“.

Всеки може да участва в кампанията като сподели история на semeistvo.vereia.bg: свързана с брак, родители и деца; семейство без брак; „патриархално семейство“; „матриархално семейство“; семейства от един родител и дете; „доведено семейство“; приемно семейство и др. Единственото изискване е историята им да е вдъхновяваща. Примерите с най-интригуващ творчески потенциал ще се превърнат в ТВ клипове на „Верея“.

Специалисти по семейни отношения (от БАФТ) ще провеждат безплатни практически семинари на теми като: „Какви са различните роли на партньорите в съвременното семейство? Кои събития предизвикват промени и как семейството се приспособява към тях? Как се преодолява рутината? Как общува здравото семейство?“ и други. Техните практически съвети ще се публикуват на semeistvo.vereia.bg още от самото начало.

Според национално омнибусно проучване от септември 2017г. за 36% от потребителите „Верея“ е марка, която предлага продукти за цялото семейство, а за 32% – марка, която помага за сплотяване на семействата.

Данни от октомври 2017г. на изследователския център на Института за дясна политика у нас показват, че за близо 50% от българите най-важната ценност е семейството. Отделно според доклад на изследователското звено L’Observatoire Cetelem от 2017г. българите имат най-високо ниво на доверие в семейството сред страните в ЕС, като 95% от тях вярват на най-близките си (среден процент за ЕС – 92%).

Az-jenata.bg е посланик на кампанията „За повече здрави семейства“.

В-к „Стандарт“, в-к „Марица“, „Програмата“, сп. „Жената днес“, „Дарик радио“, manager.bg, obekti.bg, webcafe.bg, mamaninja.bg, eva.bg и Жюстин Томс са част от останалите партньори на кампанията.

Коментирай