Дали улицата диктува модата, или модата започва от улицата. Вечен въпрос. Ако гледаме столичните витрини, ще кажем, че модерният човек на 2011 г. е луднал по здравословно хранене, секс, книги и дрехи втора употреба. Все повече подобни магазини се роят в София - това установи проучване на Az-jenata.bg.
Магазинният пейзаж по столичните улици се променя почти всеки месец – едни магазини затварят, други отварят врати. За последната година, да не кажа последните 2 месеца като гъби изникнаха нови магазини за секс-артикули, за диетични, био и органик храни и книжарници. Увеличил се е броят и на магазините за дрехи втора употреба. Явно има повишено търсене. Това показва интересна социологическа тенденция. Тук сигурно ще трябва да се изкажат социолозите. Но изводът ни на неспециалисти е:
- българинът се сети да обръща внимание на храната си, диета вече не е тайна дума и не означава само отслабване, а здраве и красота; (не мисля, че причината за увеличаващия се брой на такива магазини, е че сме станали по-болни);
- българинът вече не е толкова консервативен; има повишена чувствителност към сексуалния си живот; сексът е станал театър с красиво еротично бельо; малко свеж въздух в интимните отношения никога не е излишен;
- книгата отново е на мода, въпреки силната конкуренция на интернет;
- поради икономическата криза, растящите цени и намаляващите ни доходи, дрехи втора употреба вече не са табу;
Жокер за подаръци: ако не сте купували досега, изберете еротичен или здравословен подарък.
Прочетете още: