„За по-бистър тен стойте у дома със забулено лице“
„Омъжете се за муджахидин и подгответе децата си за джихад“
Това са част от съветите, които можете да прочетете в новото женско списание „Величествена жена“, издавано от Ал-Кайда. Идеята му е да наподобява световноизвестния Cosmopolitan, но освен последните модни тенденции в него естествено можете да откриете съвети как да се подготви самоубийствен бомбен атентат. Корицата на лъскавото списание изобразява дуло на картечница до снимка на забулена жена на розово-лилав фон.
В първия брой има ексклузивни интервюта със съпруги на „мъченици“, които възхваляват решението на мъжете си да загинат в самоубийствени атаки. Жена на име Умм Муханад възхвалява смелостта на съпруга си след самоубийствения му атентат в Афганистан. В друга статия читателките се приканват да дадат живота си за ислямистката кауза. Сред по- традиционното съдържание на женското списание са изброени ползите от маски за лице с мед, познаването на етикета и оказването на първа помощ.
Редакторите обясняват, че целта на списанието е да образова жените и да ги въвлече във войната срещу враговете на исляма. „Жените са половината от населението, дори някои биха казали, че те са населението, след като раждат следващото поколение. Заради това враговете на исляма се опитват да попречат на мюсюлманската жена да узнае истината за нейната религия и роля, тъй като те много добре знаят какво ще стане, ако жените навлязат в полето на джихада“.
Списанието се разпространява онлайн от същото медийно крило на Ал-Кайда, което издаваше списанието „Inspire“, подтикващо млади мюсюлманки от западните страни да участват в терористични атентати.
Джеймс Брандън от мозъчния тръст Quilliam, казва: „Ал-Кайда вижда колко са ефективни списанията в насаждането на идеалите на западната култура и опитва да направи същото нещо. В резултат на това са получили джихадска версия на списание Cosmopolitan.
В следващия брой редакторите обещават съвети за грижа за кожата, както и как да се води електронен джихад.
По материали от Daily Mail
Прочетете още: