Червеното червило е хит по време на криза. Това го мернах някъде из пространството като някакво велико изследване.
Определено такива, безпредметни от моя гледна точка, проучвания ми правят силно впечатление и си ги запомням, за да чуя истинското мнение на жените.
Да им се чудиш как намират пари за подобни проучвания по време на криза? Както и да е – червеното червило винаги е било класика в жанра – „да бъдем красиви и забележими“. Ако не знаем какво да облечем, ако се притесняваме дали това или онова ни отива, ако не знаем как да съчетаем цветовете – просто намятаме малката черна рокля, слагаме крещящо червеното червило, обуваме високите токчета и развяваме коси. Винаги актуално и винаги на мода.
Може да се прилага винаги когато са ви отредили някаква по-смотана роля на партито, която не ви задоволява. Е, има начин да прескочите йерархията, но после може много силно да ви ухапят! Нали знаете правилата – никога не трябва да сте по-хубава от булката и по-добре облечена от шефката!
А въпросните анализатори, които от лирически отклонения забравих, са достигнали до гениалния извод, че по време на криза жените купуват предимно червени червила, за да повдигат самочувствието си. При такива изследвания бих се радвала да публикуват и колко пари са похарчили, какъв екип са използвали и колко респондента са имали, за да направят този извод.
Всъщност червеното червило и червеният лак са едни от най-предпочитаните и често използвани от дамите цветови решения.
И то не само защото са дръзки и предизвикателни, а защото почти всяка дама притежава по едно от тях и са лесен избор.
Дали обаче ще успеем да подберем червено червило, което ни отива? Дори на мъжете да не им се вярва, от червено до червено има много голяма разлика – може да е винено червено, морковено, керемидено, перлено червено и още оттенъци, отблясъци и отсенки... Другата тънкост е да подберем правилния фон дьо тен, пудра, руж и грим към въпросното червило. Именно от това се определя дали червеното червило ще ни отива или пък ще изглеждаме като че ли сме тръгнали на Хелоуински купон.
В случая ми беше интересно дали сте съгласни с подобни изследвания, че жените в криза купували основно червени червила и то с цел да си повдигат самочувствието?
И колкото повече ми попадат такива изследвания, все повече се чудя дали и аз не мога да си правя подобни умозаключения. Примерно много удачно ми се струва да кажа: „След серия задълбочени проучвания, екип от учени от БАН установи, че по време на криза народът пуска по-често тото, пък било то и черно.“
Пък и ще мога и да си го защитя с доводи и съм сигурна, че и статистиката ще подкрепи тезата ми. Само дето веднага ще скочат да ме питат кои са учените поименно, колко пари са похарчили, от де са ги взели по време на криза, колко са откраднали и ще стане манджа с грозде... но иначе ей тъй в пространството току от някъде някой „каже екип от учени установи...“ и може би за престиж добавя някой университет из зад океана, я го има, я го няма, ама ние цъкаме с език и си казваме „гледай, гледай какво правят хората“.
Прочетете още: