ЛиЛана е новото лице на марката a’s

05.10.2006г. / 14 19ч.
Аз жената
ЛиЛана е новото лице на марката a’s

a’s – младежката марка на компанията Ariston S, избра за лице на своята есенно-зимна кампания младата поп певица ЛиЛана. За своите 21 години, тя има забележителни изяви в спорта, киното и музиката. На 14 години е републиканска шампионка по художествена гимнастика, участва в няколко детски филма, води предаване по музикална телевизия, прави фотосесия за списанието “Playboy”, но нейната страст си остава музиката.

Мениджърите на марката мотивират избора си с думите: “ЛиЛана е съвременна и уверена в себе си млада жена. Спряхме избора си на нея, защото е артистична, дръзка и носи в себе си позитивен заряд. Смятаме, че тя е именно образът, който ни е нужен.”

a’s е марка придържаща се към максимата, че стилното не винаги е скъпо. Комфорт, красота, естественост и модерно излъчване – това е философията на a’s. Тя се обръща към млади, енергични жени, които искат да изглеждат добре и да се чувстват удобно. Стилът на a’s следва модните тенденции, без да ги натрапва, което позволява на облеклата да бъдат актуални и съвременни не само един сезон, освен това той е умело разчупен и придава на моделите универсалност.

Колекцията е създадена за тези, които харесват свободата и комфорта, могат истински да почувстват вкуса на живота и да остават жизнени и енергични, справяйки се с предизвикателствата на ежедневието. Точно за това мотото на кампанията е fashion for living.

Моделите на a’s се отличават с изчистена, но елегантна кройка, като дизайнерите си позволяват свободата смело да експериментират с цветовете и материите. Цветовата гама варира от пастелни нюанси до ярки и свежи тонове и само вкусът на клиентите може да определи избора им. Меките материи не сковават движенията, силуетът е женствен, а внимателно подбраните платове нежно докосват кожата. Моделите са способни да подчертаят вкуса на клиента, а уникалността на дизайна е именно в изискаността и изчистените линии на облеклата.

Коментирай