Gravity Co. група №1 за 2007 г са рекламното лице за България на датската марка слънчеви очила “PREGO”.
В моделите на марката за 2007 г. мъжката колекция е напълно развита и застъпена наравно с дамската. Това е и основата на решението да се ангажира рекламно лице именно за тази линия. До момента марката не е ползвала рекламни лица в никоя от страните, в които присъства.
Продуктите на марката са изключително качествени и дизайнерски, като тези очила не са само аксесоар, а част от визията и усещането на човека, който е избрал да ги носи. “Ето защо взехме решение да обвържем Prego с рекламно лице, което да отговаря на стила и емоционалността на марката – оптимизъм, лекота, непринуденост, новаторски стил. За нас изборът на група Gravity Co е възможно най-добрият и напълно отговаря на нашето търсене като имидж на марката” каза Жени Караиванска, управител на Т. С. Тангра.
Тази година Prego представя една от най-големите колекции в бранша, която в България е достъпна благодарение на представителя на Frands Jensen A/S – фирма Т. С. Тангра.
“Ние сме ексклузивен представител на няколко чужди марки за диоптрични и слънчеви рамки като особено се гордеем с представителството си на датската марка Prego, която внасяме на българския пазар за втора година” допълни Жени Караиванска.
Слънчевата колекция Prego залага на комбинацията от моден дизайн и висококачествени материали за рамките и ползва италиански поликарбонатни поляризирани слънчеви лещи CR39. Интересен факт е, че повечето модели рамки са подходящи и за поставяне на корекционни (диоптрични) лещи. От дизайнерска гледна точка предимство е, че при изработката на рамките се използват различни технологии като лазерно гравиране, инкрустиране на камъни и мотивът Silk screen.
Използването на различни матирани цветове е вдъхновено от ретро стила, който присъства заедно с актуални модели във всяка колекция на PREGO.
Основни линии в колекция 2007
Nordic Philosophy (Философия на Севера) подчертава връзката със Севера и е основната линия на марката, която има продължение във всяка колекция.
Metropolitan Living (Живот в града) е нова дизайнерска тема от 2007 г., вдъхновена от ритъма на големите градове в Европа.
Black Label (Черен етикет) – дискретни детайли и лукс с камъни Swarovski.
“В колекцията за 2007 ние отново работим с черния цвят, който присъства във всяка наша колекция, като допълваме неговата изразителност с използването на различни материи като естествена кожа например. Също така подчертаваме женственото излъчване при дамските модели, като използваме кристали Swarovski, за да създадем елегантни и изтънчени детайли”, казва Жозефин Флач, главен дизайнер на Frands Jensen A/S.
От месец март колекцията Пролет-лято 2007 вече може да се види и в българските оптики.
“Т. С. Тангра” ООД е упълномощен дилър на Frands Jensen A/S и марката PREGO за България. Фирмата е на пазара от 1997 г. и вече десет години успешно развива своя бизнес с представяне на продукция с марките Liw Lewant и Dek optica от Полша– една от водещите страни, производителки на оптика и рамки за очила в Европа.
От края на 2005 г. фирмата внася от Дания слънчевата колекция PREGO, която вече може да се намери в оптическите магазини из цялата страна.