Ева Херцигова открива бутик в София

16.11.2007г. / 18 39ч.
Аз жената
Ева Херцигова открива бутик в София

Световната компания стъпва за първи път в Източна Европа.

На 30 ноември 2007 г. специално за откриването на първия бутик на Chopard в България ще дойде супермоделът Ева Херцигова, лице на компанията. Тя ще пристигне заедно с един от съсобствениците и вицепрезидент на марката – г-жа Каролин Груоси&Шойфеле. Двете дами ще открият новия бутик, който е 101-ви по ред в света и единствен за Източна Европа.

Знаменитостите пристигат по покана на E & S Watches and Jewellery – компанията, представител на бутика в България. Те, от своя страна са подготвили програма за специалните гости, включваща посещение на най-важните културни и исторически забележителности на София и най-атрактивните нощни клубове. Ева Херцигова и Каролин Шойфеле ще останат у нас два дни, като най-голяма част от времето си ще отделят на предстоящото откриване на бутика, който се намира на пл. Народно събрание 12. В него ще се предлага широка гама от продукти - бижута, часовници и всякакви аксесоари, в голям ценови диапазон, за да могат всички почитатели на лукса да се докоснат до света на марката.

Каролин Груоси-Шойфеле е родена през 1961 г. в Германия във фамилия, която се занимава с производство на часовници и бижутерия. Завършва International School в Женева и веднага се включва в семейния бизнес. Успоредно с това взема уроци по дизайн и изучава скъпоценните камъни. В момента тя е съсобственик на марката бутици, заедно с брат си Карл-Фридрих. Каролин е и артистичен директор и оглавява дизайнерското студио на Chopard. Каролин е “душата” на партньорствата на марката с благотворителните фондации на Хосе Карерас и Елтън Джон.

Световноизвестната компания, чиято основна дейност е производство на луксозни часовници и бижута, е основана през 1860 г. от Луи-Улис Шопар, който стартира дейността й с работилницата за изработка на часовници и хронометри „L.U.Chopard“. През 1920 г. компанията се премества в Женева, където се насочва към пазара на висококачествени часовници. Настоящ собственик е Карл Шойфеле, който купува компанията през 1963 г. и обединява всички звена под името Chopard. До момента марката e изцяло семеен бизнес, който се управлява от фамилия Шойфеле. Карл Шойфеле е председател на компанията, съпругата му Карин и техните деца Карл-Фридрих и Каролин са съсобственици и вицепрезиденти на компанията.

Годишно компанията изработва 75 000 часовници и също толкова бижута, които се предлагат в 100-те бутика на фирмата в най-значимите градове по света и в общо 1500 търговски обекта по целия свят. Част от колекциите на компанията са Happy Diamonds, Happy Sport, Golden Diamonds, Ice Cube, Happy Spirit, Mille Miglia, L.U.C. Chopard предлага още луксозни бизнес аксесоари, парфюми, очила, кожени изделия и други.

 Социалната отговорност и благотворителната дейност са залегнали дълбоко във философията на компанията. Фамилия Шойфеле и Хосе Карерас са обединени около каузата за борба с левкемията. Компанията подпомага фондацията на известния тенор, а самият Карл Шойфеле е председател и представител на фондацията в Германия. Chopard подпомага анти-СПИН фондацията на Елтън Джон. Тази фондация е събрала повече от $80 милиона за различни програми в 55 страни по света. Chopard активно участва в набирането на средства, като част от цената на всеки продаден часовник на компанията отива за целите на фондацията. По сходен начин Chopard работи и с фондацията на принц Чарлс. Сътрудничеството между двете организации започва от 1998 г., когато за първи път се ражда идеята за производство на часовник и с приходите от продажбите на модела да се подпомага фондацията.

През 2007 г. Chopard ще бъде спонсор за 20-ти пореден път на легендарното състезание за ретро автомобили „Mille Maglia”. Благодарение на компанията, едно от найпрестижните състезания за ретро автомобили започва да се провежда отново през 1977 г. след 20 години прекъсване. Chopard е основател и на историческото Grand prix на Монако. Chopard основава състезанието, за да подчертае силната връзка на компанията с моторните спортове.

Марката е официален партньор на Международния филмов фестивал в Кан от 10 години. Компанията участва в редизайна и изработката на наградата „Златната палма“. Chopard подпомага филмовата индустрия ежегодно, като връчва самостоятелно награда за обещаващи млади актьор и актриса „Trophée Chopard“. По време на фестивала бижутата Chopard са предпочитани от голяма част от филмовите звезди като Шарън Стоун, Наоми Уотс, Чарлийз Терон, Карла Бруни, Летисия Каста, Анджи Евърхарт, Салма Хайек, Изабел Хупърт, Анджелика Хюстън, Гонг Ли, Грета Скаки, Сигърни Уивър и други.

Коментирай