От януари 2008 г. световният гигант “Триумф” представя своя нов корпоративен дизайн навсякъде по света.
Новото лого олицетворява глобалното единство в утвърждаването на марката “Триумф”, както и процесите на подмладяване и модернизация във фирмата.
Новото лого има по-модерно и по-женствено въздействие, като се доближава повече до първоначалното значение на думата “Триумф”. Червеният цвят – символ на съблазън и чувственост, продължава да бъде основен компонент на корпоративния дизайн. Коронката – символ на обаяние и вдъхновение – остава като важна съставна част от новото лого, но тя е видимо уголемена и всъщност е заключителен елемент от надписа. Новият шрифт е по-четивен и предоставя повече възможности за креативен комуникативен подход.
Вдъхновена от стремежа да разкрие и подчертае божественото във всяка жена, “Триумф” залага на своя нов корпоративен дизайн, за да привлича и поражда желания, докосвайки се до емоционалната същност на женската природа.
Модерна, уникална и желана, марката “Триумф“е необходимост за всяка съвременна жена.