Преслава и Радост – рекламни лица

23.01.2008г. / 11 49ч.
Аз жената
Преслава и Радост – рекламни лица

Непринудена и динамична, с ефирна свежест е новата лятна линия на модна къща a's. Комфортни и нежни материали от памук и лен придават допълнителна лекота, безгрижие, женственост и шик на силуета. Предложенията за горещия сезон отново са съобразени с последните тенденции в световната мода.

a's fashion for living за сезон пролет/лято 2008 г. ще покаже неутрални тонове, обогатени с интензивни цветове, апликации с цветя и класически райета. Особено актуални ще бъдат комбинациите между естествените и леки материи от рода на лен и памук. Първата серия представлява лен в натурален цвят, комбиниран с втори, гонещо райе при което цветовете са от светло бежово до тъмно кафяво и светло зелено. Бялата серия от памук се предлага освежена от комбинация с райе в светло кафяво и бежово. Силуетът е от втален при костюмите, до прав и свободен при спортните панталони, съчетани с топ от памучно трико. Блузите падат меко по тялото, а свежите десени се съчетават идеално с едноцветните костюми. Дължините на роклите и полите са около коляното, а късите панталони са с модерната дължина над коляното. Рекламно лице на колекция a's fashion for living е усмихнатата чаровница на “Огледала” Радост, която изключително добре съчетава ангажиментите си в модното предаване на bTV и професията на Главен юрисконсулт в Столична община. Винаги позитивно настроена, умна, любознателна и контактна тя идеално се вписва в концепцията на модната линия – истинско Работещо момиче.

През топлите слънчеви дни тази година линията на облеклата ще бъде по-спортна, постигната чрез скъсяване дължината на саката и асиметрично разкрояване на полите и роклите. На предизвикателството за по-динамична, удобна, спортна и в същото време комфортна мода a's отговори с новата си линия – a'sMove, чието рекламно лице за сезон пролет/лято 08 г. е една от най-атрактивните и успешни поп-фолк изпълнителки Преслава. Младата изпълнителка има много спечелени награди, сред които-за дебют, за най-прогресиращ изпълнител, за песен и певица на годината.

Материалите са естествени, цветовете са натурални и свежи, разнообразени от класическия деним, представен в нов младежки вид. Използвани са много елементи като дантели, паспели, текстилни ленти и шнурове, които придават свежест на колекцията. Последната серия е представена от тъмен деним от памук и светъл деним, който е съчетание на памук и лен. Облеклата показват една безкомпромисна мода, водена от редуциран дизайн и игра с пропорциите.

Коментирай
0 rate up comment 0 rate down comment
Ani ( преди 11 години )
Bravo Preslava lichno na men nai mi xaresva tq e nai dobrata i prosto niama ravna ot onia painerki tia stava za reklamno lice mnogo se radvam
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
0 rate up comment 0 rate down comment
sisi ( преди 11 години )
tolkova po gotini jeni ima v bg trqbva6e li to4no preslava da izberete nikak ne mi haresva
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
0 rate up comment 0 rate down comment
cvetelina ( преди 11 години )
ne sam golqm afenka na preslava ,hubavo e momi4eto ima gotini pesni . no radost e super gotina macka ,mn usmihnata i 4arovn.PRAVILEN IZBOR !!!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
0 rate up comment 0 rate down comment
друга Мими ( преди 11 години )
Мими, препоръчвам ти да прочетеш статията "Убийството на българския език"
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
0 rate up comment 0 rate down comment
Мими ( преди 11 години )
С такива рекламни лица... Интересно коя ли ще им е таргет групата.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар