“Съблазън, индивидуалност, екстравагантност или просто перфектно облекло за всеки повод” - това е мотото на колекция есен-зима 2008-2009 на германската модна къща. Креативната игра с отделните елементи на облеклото и възможностите за комбинации гарантират възможността дамите да се обличат съобразно своя специален вкус. Това означава повече свобода, а освен това се провокира демонстриране на личната идентичност, която е също толкова многообразна, колкото са изискванията на модерната жена.
Моделите от новата колекция обединяват отличителните качества на характерния стил на немската марка - елегантност, женственост и блясък. Германската централа въвежда самоуверената жена под светлината на прожекторите дори през деня, като чрез модата претворява своята философия: дамите обичат да бъдат харесвани и забелязвани дори във всекидневието си.
Основната концепция при структурирането на трите теми в колекцията е, че дневното облекло лесно може да се превърне във вечерно, чрез подмяна на някой от компонентите му. Това е усещането за свобода, което “Nicowa” подарява на своите почитателки. Многобройните ангажименти вече не са проблем – възниква ново тотално облекло за утрото, деня и вечерта, което лесно може да се освежи и комбинира.