Модна къща ангажира италианци за своя нов интериор

08.08.2008г. / 10 19ч.
Аз жената
Модна къща ангажира италианци за своя нов интериор

Осъзнавайки максимата, че клиентите вярват на продуктите предлагани в магазин, който приковава вниманието им, една от най-големите модни къщи у нас – Аристон С, реши да се довери на известно италианско дизайнерско студио, специализирано в екстериорен и интериорен дизайн на магазини. Невероятното майсторство на италианците дава своя принос към визията, стила, уюта и уникалността на Ariston S. Ревностното внимание към всеки детайл е в основата на новата концепция на магазините, предлагащи марките Ariston S, a’s и a’smove, които ще омайват с красота, въздействие и положителна енергия. Новият дизайн, предложен от италиански проектанти, ще отговаря на повишените изисквания за комфорт и иновативност, подвластни на изменчивостта в модата.

Правилното решение в интериора за Ariston S на пръв поглед е не толкова да се види и разбере, колкото да се усети. Чувството, което клиентът изпитва, когато пропорциите и ритъма са правилни, е спокойствие, комфорт и удовлетвореност. Новата визия на магазините Ariston S ще предложи атмосфера, в която клиентът да реализира и най-смелите си идеи.

Обсъдени са уникални проекти за оптимално използване на вътрешното пространство, които се отличават с чистота на формите, практичност, ненатрапващи се детайли, нежност, топлина, скрити в червения цвят на логото, подчинени на обща идея и силна маркова идентичност.

Неслучайно за създаване на атрактивна и стимулираща shop концепция Аристон С избра италианско дизайнерско студио, което до момента е участвало в проекти на редица световно известни марки, като Goldpfeil – за магазините в Берлин, Франкфурт на Майн, Lancaster - добре познатата марка за козметични продукти, Douglas, Adams – парфюмерии,  HUGO BOSS, BMW – луксозни шоуруми, търговски комплекси Sinn Leffers, Baltz, в които се помещават марки като BRAX, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Lacoste, Gerry Weber, бижутерия Christ.

Ariston S насочва своя маркетинг към засилване на потребителското усещане за качество. Преди потребителите влизаха в магазина с предварително подготвен списък с покупки, днес те са много по-отворени, спонтанни и импулсивни. Ето защо за компанията е от значение магазините да бъдат подобаващо атрактивни, а продуктите – отлично представени.

* * *

Резултати по проекта "Нашите деца"

Коментирай