Правилното решение в интериора за Ariston S на пръв поглед е не толкова да се види и разбере, колкото да се усети. Чувството, което клиентът изпитва, когато пропорциите и ритъма са правилни, е спокойствие, комфорт и удовлетвореност. Новата визия на магазините Ariston S ще предложи атмосфера, в която клиентът да реализира и най-смелите си идеи.
Обсъдени са уникални проекти за оптимално използване на вътрешното пространство, които се отличават с чистота на формите, практичност, ненатрапващи се детайли, нежност, топлина, скрити в червения цвят на логото, подчинени на обща идея и силна маркова идентичност.
Неслучайно за създаване на атрактивна и стимулираща shop концепция Аристон С избра италианско дизайнерско студио, което до момента е участвало в проекти на редица световно известни марки, като Goldpfeil – за магазините в Берлин, Франкфурт на Майн, Lancaster - добре познатата марка за козметични продукти, Douglas, Adams – парфюмерии, HUGO BOSS, BMW – луксозни шоуруми, търговски комплекси Sinn Leffers, Baltz, в които се помещават марки като BRAX, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Lacoste, Gerry Weber, бижутерия Christ.
Ariston S насочва своя маркетинг към засилване на потребителското усещане за качество. Преди потребителите влизаха в магазина с предварително подготвен списък с покупки, днес те са много по-отворени, спонтанни и импулсивни. Ето защо за компанията е от значение магазините да бъдат подобаващо атрактивни, а продуктите – отлично представени.
* * *