Сесил Каратанчева дебютира с родна модна марка на US Open

08.10.2008г. / 11 09ч.
Аз жената
Сесил Каратанчева дебютира с родна модна марка на US Open

Надеждата на българския тенис, достигнала четвъртфинал на “Ролан Гарос” и обявена за една от най-проспериращите тенисистки, се завърна на корта през януари 2008 г. след двугодишно принудително отсъствие поради наказание. Сесил отново демонстрира отлична игра и за 6 месеца се изкачи в световната ранглиста по тенис с 222 позиции, като сега заема 160-то място и дава сериозна заявка за своето завръщане в големия тенис.

Спонсор на Сесил Каратанчева стана една от най-големите модни къщи у нас – “Аристон С”.

Дни след като се завърна от участието си в престижния US Open, който е последния турнир от Големия шлем, младата надежда оповести, че е подписала двугодишен рекламен договор с известната българска модна марка a`smove. Именно на откритото първенство на САЩ, тя за пръв път игра с логото на компанията, която реши да я подкрепи след дългото й отсъствие от сцената на професионалния тенис.

Четвъртият и последен за годината турнир от Големия шлем е състезанието по тенис с най-голям награден фонд и се провежда в световния финансов и моден център – Ню Йорк. Именно там модната къща направи своя дебют отвъд океана, и стана първата родна модна марка, рекламирана на един от най-престижните тенис-турнири в света.

* * *

“Буклето” – абсолютен хит за есен-зима 2008/9

Коментирай