Женските форми вече ще бъдат безупречни благодарение на факта, че в България най-после навлезе световноизвестната бразилска марка за джинси Ганг Рио, популярна по цял свят. Джинси с тази марка се продават в повече от 30 страни и продажбите й възлизат на над 30 милиона долара годишно. Тя е символ на скандалната сексапилност, женственост и предизвикателност.
Тайната на тези джинси се крие в безупречната кройка, в перфектния модел и в свойството да придават съвършенство на всяка жена, която ги носи. Милионите продадени бройки по цял свят се дължат на уникалния дизайн, известен с чудната сила да повдигат дупето и с най-ниската талия в историята на облеклото – поне десет сантиметра под пъпа.
Някои от най-големите световни звезди са сред почитателките на прочутите джинси – Бионсе, Бритни Спиърс, Дженифър Лопес, Парис Хилтън, Кристина Агилера и др. Във видеото към песента си "Dеja Vu", Бионсе носи такива супер тесни джинси. Дори на слабичката Адриане Галистеу джинсите стоят апетитно, а кралицата на бразилския фънк Тати Кебра Барако има 144 чифта джинси от тази марка в гардероба си.
“Имат свойството да повдигат дупето и самочувствието на всяка жена.” – обяснява Алсир Аморим, собственик на марката. “Момичетата са луди по тях. Без значение дали са слаби, дебели, високи – на всички стоят чудесно”.
Прочутата по този начин марка представя у нас своята “звездна” колекция, вдъхновена от света на жената-звезда и нейната същност. Украшенията върху дрехите са специално изработени с идеята да изразят женската индивидуалност – звезди, сърца, токи, бродерии, метални ленти: истински бижута, кристали Swarovsky. Платовете от звездната колекция са молетон и деним. Декоративните ципове с кристали на всевъзможни места, правят дрехите още по-красиви.
Колекцията включва освен прочутите джинси, също и корсети, бодита, рокли, разкриващи женското тяло и подчертаващи формите с помощта на деколтета и изрязани рамене. По-голямата част от работата по нея се състои в ръчна изработка като създаването само на един чифт може да отнеме цели три месеца.
* * *