След мащабен проект по ребрандиране, матраци ТЕД зарадва своите клиенти и партньори не само с напълно обновена и модерна визия, но и с изцяло ново продуктово портфолио в реновирания фирмен магазин.
Както подсказва и мотото на компанията – „В хармония с теб“, новата идентичност отразява стремежа на бранда за създаване на иновативни продукти, които подобряват качеството на живот.
В новата серия матраци и основи са заложени хармония, вдъхновение и безупречно отношение към детайлите – характерни само за продуктите от най-висок клас.
Събитието уважиха повече от 100 български партньори на фирмата, както и 50 международни от редица страни – Франция, Малта, Испания, Германия, Унгария, Хърватска, Белгия, Македония и други. Откриването започна с приветствие и обиколка на производствената сграда на бранда, където гостите се запознаха отблизо с машините и технологиите, използвани при производството на матраци.
Събитието продължи с коктейл в ребрандирания фирмен шоурум, където гостите имаха удоволствието да пробват и отпочинат върху новата колекция матраци и основи. Официалната част продължи с гала вечеря и приветствена реч от ръководителя на проекта и директор „Стратегически маркетинг“ на бранда г-жа Дора Андреева, изпълнителния директор г-н Елин Тодоров и основателя на компанията г-н Тодор Тодоров.
За доброто настроение на гостите се погрижиха Митко Павлов, Петър Салчев Бенд и Любо Киров, а DJ партито продължи до ранните часове на нощта.
Новите продукти на бранда може да видите в обновените фирмени магазини, както и в търговската мрежа в цялата страна.