Едно от лицата на инициативата, фолк-певицата Камелия, лично стартира броенето на сексуално задоволените двойки.
Първото по рода си съоръжение – брояч на сексуално задоволените, е инсталирано в сърцето на София. До края на годината броячът ще отчита посещенията на обновения сайт www.erekcia.com със закачливия надпис „0001.. чукнаха тук”, а цифрите ще бъдат подменяни на специално събитие на всеки две седмици от атрактивни дами. Една от тях ще бъде избрана за „Мис Ерекция” и обявена през месец декември.
Специално за откриването на брояча Диана Любенова, автор на предаването „Секс игри, ах!” и поп-фолк иконата Камелия бяха облечени в левитра дрес код, символ на неугасващия пламък на страстта.
Кампанията “Пламък за секс” е насочена и към мъжете, имащи проблеми с ерекцията, които съвсем не са рядкост у нас.
Според данни от социологическо проучване, проведено от Маркет тест, всеки 5-ти българин има еректилни затруднения. На половината българи им липсва сексът, който са имали в по-младите си години. Стресът и проблемите в отношенията с партньора са двете водещи причини за неудовлетворение в секса. Мъжете биха искали по-чести сексуални контакти, а жените по-голяма спонтанност и романтика.
Съветите как това да бъде постигнато, какви са модерните медицински препарати, които дават възможност за пламенни преживявания в леглото и как един неуспех да не отчайва мъжете и жените ще дават психолози, сексолози и звезди на обновения сайт.
„Това е болестта на модерния мъж – бизнесмен, погълнат от своята работа и изложен на ежедневен стрес”, заяви д-р Околийски, един от изявените български сексолози. Това показват и резултатите от проведеното наскоро проучване Дон Жуан, според което мъжете на ръководни позиции най-често посягат към оранжевото секс-хапче.
“Българинът се слави като най-секси мъж по света и се надявам, че с тази инициатива ще затвърдим неговия имидж на грижовен любовник”, сподели фолк-фурията Камелия.
Повече информация за кампанията и конкурса „Мис ерекция” можете да получите на интернет страницата www.erekcia.com , която от 20-ти юни има нова, лайфстайл визия и user friendly интерфейс, чиято цел е да покаже и другия поглед към предизвикателството „сексуални засечки”. На сайта може да се получи полезна информация и съвети за по-добър сексуален живот, дадена лично от звездите, застанали зад кампанията. Тук ще намерите и забавни анекдоти, любопитни секс факти, медицински съвети, връзки към кабинети на специалисти, интерактивни игри.