Кампанията "Kids 4 Kids" на Chevrolet стартира в събота, 23 юни с празненство посветено на 15-ата годишнина от основаването на SOS Детски селища и благотворителна изложба-продажба на детски рисунки и предмети на изкуството. Тази кампания се провежда в Централна и Източна Европа и има за цел да стимулира участието на деца в различни културни и спортни програми с цел подпомагане на децата в неравностойно положение.
В първото събитие от програмата "Kids 4 Kids" взеха участие повече от триста деца. Търговското представителство на Дженерал Моторс и 5 от дилърите на Chevrolet: Автосвят, Русе; Булвария Холдинг, София; Дженеръс Ауто, София; Олимпиа Ауто, Сливен и София Ауто, София изненадаха малчуганите с игри на тема "Безопасност на движението", а в празничния концерт се изявиха талантливи деца от самодейните състави при читалище "Светлина", клуб по спортни танци "Амаранд M", танцова група "Crazy" и хор "Бръшлянче" от SOS селище Трявна.
Благотворителната изложба-продажба на детски картини за набиране на средства за подпомагане на децата от SOS селищата представи 59 картини и предмети на изкуството, създадени от самите деца участници в програмата. Търговското представителство на Дженерал Моторс и горепосочените дилъри закупиха 20 детски рисунки и предмети на изкуството на обща стойност 3150 лева. Набраните от акцията средства са предназначени за три културно-образователни програми за откриване и развиване на талантите на децата от SOS селищата: