Представители на неправителствения сектор, местната власт и медиите се обединяват за втора поредна година, за да отличат и наградят хората, заели се с нелеката задача да организират кампании за набиране на средства за значими каузи у нас. Наградите във второто издание на ежегодния конкурс “Заедно”, бяха раздадени на 24 юли от 19 часа в Гранд Хотел София от представителното жури на конкурса. Тази година то беше в състав: Биляна Раева, Мая Няголова, Невена Цонева, Ралица Агайн, Румяна Георгиева, доц. Георги Лозанов, Максим Бехар и Николай Василев. Общо пет кампании грабнаха статуетки и грамоти, а победителят в категория “Най-добра кампания, реализирана от НПО” (Сдружение “Довери ми се” с кампанията им МОТОмед), получи и допълнително възнаграждение от 2000 лева. Кулминацията на награждаването бе наградата за “Най-добра кампания за набиране на средства”, която беше връчена на Българския център за нестопанско право за създаването на кризисен център за бездомни в град Велико Търново. Наградата за “Най-много набрани средства” спечели кампанията “Да спасим желязната църква”, а в категория “Най-добра кампания, реализирана от бизнес” награда получи ОМК за кампанията за борба с остеопорозата “Купи и помогни”. За “Най-иновативна кампания за набиране на средства” беше наградена “Първи шанс” – “Фейс ту Фейс”. По номинациите на Българския дарителски форум в категориите за журналист и медия, организаторите на “Заедно” – ФРГИ, отличиха за “Журналист – 2007" – Милен Цветков за цялостната му работа и отразяване на сектора и благотворителността. В категория “Медия – 2007" наградени бяха bTV, а Канна Рачева получи грамота в категорията за журналист.
Конкурсът “Заедно” е първият по рода си в България, който отличава и награждава най-добрите кампании за набиране на средства. Той се провежда за втора поредна година по инициатива на Фондация “Работилница за граждански инициативи” (ФРГИ) за популяризиране и поощряване на добрите практики за набиране на средства и мобилизиране на ресурси за важни социални и културни каузи в България. Наградата има за цел да отличи най-добрите кампании, осъществени от различни институции и организации, за набиране на средства в полза на българското общество за периода юни 2006 – юни 2007 г.