Социална кауза и маркетинг

09.08.2007г. / 10 20ч.
Аз жената
Социална кауза и маркетинг

Медикаменти на стойност 11 500 лева за лечение на първия малък пациент по програмата си за лечение на деца със значимо изоставане на растежа осигуриха ОББ и Ново Нордиск.

Банката отделя 5% от годишната такса за обслужване на своя Необезпечен бизнес овърдрафт “Работни пари” за лечение на деца със значимо изоставане на растежа. Средствата за лечение постъпват по сметка на Сдружение “Обединени за милосърдие”, което осигурява необходимите медикаменти с помощта на фармацевтичната компания Ново Нордиск.

Кампанията на банката е първия по-сериозен опит в България за налагане на т. нар. “cause related marketing” или “маркетинг свързан със социална кауза”, при който една компания отделя пари в подкрепа на благотворително начинание директно от продажбите на свой продукт или услуга, едновременно промоцирайки и самата кауза със специална информационна кампания.

Консултант по проекта е професор Александър Куртев, национален консултант по педиатрия.

Столична община стартира проект по “Леонардо да Винчи”

Коментирай