В 30 училища в страната започва образователна кампания за обучение по безопасност на движението по пътищата „Пресичам безопасно с TEDI“. Над 8 000 деца от първи, втори и трети клас в София, Пловдив, Варна, Бургас, Велинград и Ловеч ще вземат участие във виртуалния урок, разработен от „Тимбарк България“, съвместно с експерти от Министерство на образованието и науката и с инспектори от отдел „Пътна полиция“ към Главна дирекция „Национална полиция“ на Министерството на вътрешните работи.
Поради усложнената ситуация в училищата през настоящата учебна година, за учениците от начален курс е създаден онлайн мултимедиен урок в три части, който представя трите роли на децата като участници в движението по пътищата – ПЕШЕХОДЦИ, ПЪТНИЦИ и ВОДАЧИ.
Учениците от началните класове ще усвоят важни правила за правилно поведение при пресичане на улици, при пътуване в автомобил и при управление на велосипеди и тротинетки. След урока те ще могат да попълнят и онлайн тест за проверка и затвърждаване на новите знания.
Компанията „Маспекс“, част от която е „Тимбарк България“, вече провежда успешно образователни кампании по безопасност на движението по пътищата сред най-малките ученици на територията на Полша и Румъния. Тази година за първи път България става част от инициативата. Изграждайки кампанията изцяло онлайн, „Тимбарк България“ цели тя да се осъществи по модерен и сигурен начин, съобразно с настоящите условия.
„За нас грижата за децата отива отвъд това да им предлагаме полезни и вкусни напитки всеки ден. Компанията вярва, че грижата за общността, в която живеем и работим, е от първостепенно значение. Целта ни е след периода на сериозна социална изолация и ограничено движение навън, децата да бъдат в безопасност, докато се движат по улиците, а в по-дългосрочен план – да се чувстват сигурни в себе си и добре подготвени за момента, когато вече сами ще изминават пътя от и до училище“, каза Савина Паликарева, маркетинг мениджър на „Тимбарк България“.
В специално разработените мултимедийни материали от кампанията „Пресичам безопасно с TEDI“, образователната информация е поднесена от инспектори от отдел „Пътна полиция“ към Главна дирекция „Национална полиция“, като са заснети и нагледни демонстрации на правилно и неправилно поведение на пътя. Във видеата участва и любимото мече на децата – TEDI.
„Благодаря за оказаното внимание и отправената покана за подкрепа и участие в превантивната кампания, целяща обучение и възпитание на деца за правилно движение по пътищата и пожелавам успех в реализирането на проекта“, заяви министърът на вътрешните работи Христо Терзийски в обръщението си към организаторите на кампанията.
За TEDI
Продуктовата линия детски нектари и сокове TEDI е лансирана на българския пазар през 2006 година и оттогава е сред най-предпочитаните напитки както от децата, така и от техните майки заради високото си качество и добър вкус. През 2012 година рецептата е подобрена с добавяне на мед.
Брандът TEDI е добре познат на пазара с висококачествените си морковени нектари, но включва още и 100% сок от ябълки, плодови напитки за по-големите и мус със 100% плодово съдържание под формата на пюре. Продуктите TEDI съдържат витамини А и C, които са изключително полезни за детския организъм и се произвеждат по най-модерна бутилираща технология с ниска пастьоризация, която запазва всички полезни вещества.
Симпатичното мече TEDI, популярният герой на марката, е любимо на децата с неговата енергична, весела и забавна натура. Той се появява не само в рекламите и на етикетите на продуктите, но и на различни събития на живо, където предпочитаното му занимание е да играе и общува с малчуганите.