Събитието, което протече под мотото «С много повече пълнеж», се състоя на Улицата пред новооткрития обект на веригата в Общински пазар, квартал «Хладилника». Мая и Вальо пуснаха и специална LAKIS влакова композиция, натоварена с гореща продукция, която символично тръгна из България. Мая подари на всички присъстващи една от своите типични песни в Улично-джаз вариант.
В специален скеч любимите лица от Улицата показаха пред събралата се публика от ценители колко е важно тестото и пълнежът да са в идеален баланс, както в живота, така и в кулинарията. Точната пропорция между основните съставки е сред основните предимства на продуктите. Другите им характеристики, които ги правят предпочитани от масовия потребител, са високото и постоянно качество, уникален продуктов микс и разумните продажни цени.
От веригата планират да открият 120 заведения в цялата страна до края на годината. Амбицията им да станат пазарен лидер е подкрепена от концепцията, която следва – съчетание между традиционния български вкус и нови производствени технологии, осигуряващи бързина на приготвяне и постоянно качество. “Марката LAKIS отговаря на нуждите на модерния потребител с динамичен начин на живот и с високи изисквания към вкусовите характеристики на продуктите”, заяви Илона Станева, ръководител на проекта.
Компанията работи чрез франчайзингови споразумения - предоставя оборудването за приготвяне на продуктите, замразените храни, както и ноу хау за работата на обектите на франчайзополучателя. Вложението в добри производствени практики и технологично оборудване до момента възлиза на 1,5 милиона евро. Франчайзинговият принцип на работа на веригата LAKIS дава изключителна възможност за развитие на малкия и среден бизнес в страната.