“Помогни на диво животно в беда: “Помогни ми да порасна”

19.08.2008г. / 12 22ч.
Аз жената
“Помогни на диво животно в беда: “Помогни ми да порасна”

(Кампанията по-долу е приключила.)

Целта на кампанията “Помогни на диво животно в беда: “Помогни ми да порасна” на СНЦ “Зелени балкани – Стара Загора” (Спасителен център за диви животни) е да подпомогне отглеждането на самотни бебета-птички и тяхното последващо завръщане в естествената им среда.

Кампанията е насочена към най-малките – бебетата птички. Те нямат време да чакат, защото тях ги чака най-стария път – пътят на миграцията на птиците.
Всяка година от ранна пролет до късна есен над 300 изоставени или разделени от родителите им птички-бебета постъпват за отглеждане в Спасителния център на Зелени Балкани. Основна грижа на екипа на Центъра в този период е оцеляването на тези птички и превръщането им в големи горди орли, сови, щъркели и други хвъркати. Едно крехко малко бебе има три пъти повече нужда от храна, внимание и специални грижи в сравнение с възрастната птица. Птиците, отглеждани далеч от родителите им, се нуждаят от още повече внимание и денонощни грижи, за да могат когато лятото си отиде да станат равноправни членове на птичето семейство, поело на юг.
Малките бебета птички имат специални изисквания и тяхното доотглеждане, рехабилитация и връщане в природата изискват повече ресурси.
СНЦ “Зелени балкани – Стара Загора” цели да набере от дарителски SMS сумата от 5 000 лева. Тези средства ще се влагат в осигуряването на специфична храна и помощни средства за отглеждането на птичките бебета; специфично обзавеждане на “бебешка” стая; клетки, кацалки и др.
За още информация: www.greenbalkans.org

Можете да изпратите дарителски sms с текст “DMS orel” (без кавичките) на номер 17 777 (за абонати на Globul, Vivatel и M-Tel)
За изпращането на дарителския SMS ще бъдете таксувани с 1,20 лв. с ДДС.

Избраната от вас кампания получава минимум 90 % от всички финансови постъпления, а останалата сума покрива административни разходи по проекта DMS.

Още за единния дарителски номер и други дарителски кампании

Коментирай