Голям хранителен холдинг оряза парите за коледното си парти и насочи средствата към благотворителна акция. Холдингът зарадва деца в неравностойно положение и дари продукти за коледната трапеза на 24 дома, разположени из цялата страна. Компанията заложила на това, че децата ще почувстват най-добре атмосферата на Коледа ако имат топло изпечени баници – едно от традиционните и емблематични ястия на Бъдни вечер и на Коледната трапеза. Акцията на “Белла България” е плод на философията, че всяка една фирма у нас трябва да е социално отговорна и да подпомага нуждаещите се.
Средствата за благотворителната акция са заделени въпреки разрастващата се финансова криза и трудната икономическа ситуация. Холдингът промени идеята и на своето Коледно парти и от Новогодишен бал, с който традиционно се изпращаше всяка една успешна година, тази година празненството беше съвсем семпло. Фирмата се лиши дори от годишните си статуетки, популярни като “Оскарите на Белла”, и сумата бе пренасочена към осигуряването на вкусни банички за тези, които най-много имат нужда – децата в неравностойно положение. Подкрепяйки решението на ръководството, в акцията се включиха и служителите на фирмата. С добра организация представителите на компанията в съответните региони успяха изключително бързо и навреме да изненадат персонала на домовете и най-вече да зарадват самите деца.
В края на 2008 г., холдингът не случайно бе приет в асоциацията “Partnership for CSR” (Партньорство за социално отговорен бизнес).
* * *