7 милиона мишки за 25 години

04.10.2006г. / 15 25ч.
Аз жената
7 милиона мишки за 25 години

25 години отпразнува Logitech на 2 октомври. Денят беше отбелязан от служителите на фирмата в Apples, градът където е основана фирмата, на което присъстваха съоснователят и председател на борда на директорите Даниел Борел, президентът и изпълнителен директор Герино де Лука, и около 300 служители от швейцарските офиси на фирмата.

Първоначалният замисъл е да развият компания за софтуер – “Logi-” е съкращение на френската дума за “софтуер,” “logiciel.”

Основателите скоро оценяват нуждата от хардуерно устройство, което да направлява графичния интерфейс. Техният интерес към ранната форма на компютърната мишка бил развит от професор Джен Даниел Никуд и неговия екип в Швейцарския федерален институт за технологии – Swiss Federal Institute of Technology (EPFL), и един път излязла на пазара с този продукт до днес Logitech пуска в продажба 700 милиона мишки в цял свят.

Компанията е една от първите, които представи на потребителите дигитална камера (Logitech Fotoman, 1992) и първата, която показа аудио-периферия с вграден PC микрофон и усилвател (the Logitech AudioMan, 1992). През 1995 Logitech представя първото устройство за осъществяване на жива връзка или запис през Интернет (the Logitech VideoMan) и първия гейминг продукт на компанията (the Logitech WingMan). Днешният успех на Logitech се дължи и на иновациите на компанията – иновативните безжични мишка и клавиатура, водещите продукти за видео и аудио комуникация през Интернет, широка гама от продукти за дигитална музика и гейминг, нова категория от универсални дистанционни управления за уредите за домашно забавление.

За финансовата 2006 година компанията постигна рекорд – осма поредна година на двоен ръст в продажбите, които са 1.8 милиарда долара.

Коментирай