На Дилърска конференция 2008 г. в Гранд хотел Варна по атрактивен и новаторски начин новите си продукти за дома представи компанията Филипс.
За пореден път фирмата доказа, че е интегриран, пазарно ориентиран световен лидер в областта на стила на живот и технологиите. Посланието Sense and Simplicity е въплъщение на отговорността на компанията да представя продукти, които са усъвършенствани, лесни за използване и отговарят на нуждите на потребителите.
Специално за случая в лобито на хотела бе построена своеобразна къща, където телевизионното семейство Тя и Той представи в поредица от етюди продуктите, които отговарят на най-съвременните световни изисквания, както като стандарт, така и като дизайн.
Публиката и актьорите се наслаждаваха заедно на последните технологични и дизайнерски решения на светодиодните осветителни тела за домашно приложение, които създават специална домашна атмосфера и дават възможност за промяна на светлината и интериорния дизайн в зависимост от настроението на потребителя! Новаторските светодиодни лампи с интуитивен дистанционен контрол, дават възможност на потребителя да създаде собствена домашна атмосфера, чрез избор на цветове и осветление, които да задоволят всяко негово настроение и предоставят безброй възможности за избор на цветове в рамките на 16 млн. различни нюанса.
На фона на атрактивния декор бе демонстриран уникалният със своите технически параметри и дизайн телевизор Aurea. Второ поколение на спечелилия престижната награда “телевизор на годината в България за 2008” модел е още по-атрактивен и магнетичен. Демонстрирана беше и прахосмукачката ErgoFit AutoClean, която осигурява 4 пъти по-удобно чистене. Благодарение на иновативната й дръжка, навеждането по време на чистене е сведено до минимум, а с дистанционното управление, вградено в дръжката, можете лесно да управлявате уреда. Новите кухненски уреди – уред за готвене на пара и здравословен грил – осигуряват бързо и лесно приготвяне на вкусна и здравословна храна вкъщи.
Гостите се освежиха и с ароматно кафе, приготвено с машината Espresso OneTouch и фрешове, прясно изцедени с новата сокоизстисквачка HR 1865, чиято XXL голяма фуния за подаване на плодове, позволява да се използват цели плодове.
Част от програмата на представянето бе и група “Сигнал”, които забавляваха гостите на вечерята с вечните си хитове.
* * *