Да повиши информираността на българките за сериозните рискове, които крие йо-йо ефекта;
Да учреди първия по рода си реален и виртуален “Анти йо-йо клуб”, в който членуват повече от 160 българки;
Да създаде специален уеб-сайт www.antiyoyo.info, който да информира българките за проблема с йо-йо ефекта;
Да направи уникална по рода си фото изложба “Моята йо-йо история”, която представя ежедневните трудности на българката в борбата да запази килограмите си;
Да привлече толкова партньори – български звезди, медии, компании, които да подкрепят един значим социален и здравен проблем;
Да поговори професионално и активно за сериозните следствия от играта с килограмите;
Всички участници в кампанията получиха специално бижу, символ на кампанията “Бъди приятел с килограмите”, което бе специален жест от звездите на кампанията.
“Това е символичен край на кампанията, но ние няма да забравим йо-йо проблема и за това да информираме българките относно проблемите, касаещи здравето им и решенията за запазване на теглото”, сподели доц. Донка Байкова. Кампанията получи одобрението и подкрепата дори на д-р Кели Броунел, дал името на йо-йо ефекта.
“Бъди приятел с килограмите” ще продължи своя живот както на уеб-сайта на кампанията, така и чрез фото-изложбата и информационни материали, които ще пътуват в София и страната.