Гласовете се приемат на сайта на кампанията www.otlubov.com до 22 април, а претендентките са две от най-обичаните и уважавани дами на България – златният олимпийски шампион Мария Гроздева и вечно борбеният характер на българския театър и кино Цветана Манева.
В момента действащ Посланик на “Фонд от любов към живота” продължава да бъде Наталия Симеонова, която беше избрана през лятото на 2007 г.
На 22 април, на специална церемония, първият Посланик на “Фонд от любов към живота”, водещата на предаването “Море от любов” Наталия Симеонова, ще предаде мисията в ръцете на избрания чрез гласуването Посланик на инициативата. На събитието ще бъдат официално представени и резултатите от дейността на “Фонд от любов към живота” от учредяването му до момента.
Мария Гроздева и Цветана Манева са еднакво готови и достойни да застанат зад каузата. Те са две личности, които доказват, че е във възможностите и личния избор на всеки човек да променя света, в който живее. Две достойни жени, които никога не се отказват да отстояват себе си, докато не вложат цялата си енергия в мисиите, в които вярват. Всички, които желаят, имат възможност да гласуват за личността, която най-силно ги вдъхновява да бъдат активни, съпричастни и силни, за да се справим заедно с най-коварната болест сред жените – рака на гърдата.
Основна цел на кампанията “От любов към живота” е да информира българската жена за необходимостта от редовни прегледи и да съдейства за една по-достъпна профилактика, защото ракът на гърдата е напълно лечим при ранно диагностициране. За успеха на мисията Посланиците на Фонда се ангажират чрез общественото доверие, което имат, да работят за това да бъдем по-активни и отговорни към здравето си, за да сме живи и да даряваме обич.
Във Фонда постъпват всички средства от продажбата на розовите благотворителни продукти от серията на Avon България “От любов към живота” за борба с рака на гърдата. С това се осигурява работа на мобилната апаратура, която компанията закупи и дари на Национален онкологичен медицински център благодарение на всички, които продължават да подкрепят кампанията – Представители на компанията, партньори и хората, които с даренията си всеки ден подават ръка на стотиците жени, жертви на болестта.
За шеста поредна година AVON България провежда своята кампания за борба с рака на гърдата, като се присъединява към останалите 39 държави в цял свят, които мобилизират силите си и заедно се изправят срещу проблема рак на гърдата.
Според официалната статистика на Български национален раков регистър всяка 10-та българка е застрашена от рак на гърдата, а всяка година от рак на гърдата в България заболяват над 3500 жени.
В световен мащаб всяка година 1000000 жени се разболяват от рак на гърдата, а близо 200000 жени умират от това заболяване – цифра, която не може да бъде пренебрегната, защото открит навреме, ракът на гърдата е 100% лечим.
През 2005 г. Avon България закупи и дари на Национален онкологичен медицински център първия в България мобилен мамограф. Година по-късно, през 2006 г., стана факт и дарението на мобилен ехограф, който се използва за профилактика при по-млади жени. С продажбата на продукти от благотворителната серия “От любов към живота” – брошки, гривни, ключодържатели, аксесоари за мобилен телефон, плюшени мечета и др., както и единствения български продукт от серията – розова тениска, компанията продължава да финансира дейността на мобилните звена за безплатни профилактични прегледи в населените места без специализираната за диагностика апаратура.