Близо 800 жени предимно между 20 и 55 години дадоха възможност да се формулират интересни тенденции за начина, по който се грижат за кожата си. Резултатите от проучването показаха, че повече от 53% не полагат специални грижи за кожата си за летния сезон. Това не е голяма изненада, като се има предвид, че заради стреса на ежедневието жените често губят желание да се грижат за себе си. Проучването показа, че само една трета от тях посещават веднъж месечно козметик, а само 2% от анкетираните поне два пъти в месеца.
Резултатите показаха също, че дефиницията за редовната грижа за кожата е доста субективно понятие. 65% от анкетираните жени смятат, че не е необходимо да се подлагат на козметични процедури по-често от един път на тримесечие, а 73% от тях разчитат предимно на козметични процедури в домашни условия.
Ежедневната грижа за кожата е наложителна, особено след края на зимата, когато тя се изсушава и изтощава. Цялостната грижа за кожата изисква време и средства – лукс, който не всеки може да си позволи. Част от философията на Dove е разбирането за лукса, който не трябва задължително да бъде скъп и нещо, което бихме могли да си позволим само от време на време. Продуктите на марката са известни със способността си да хидратират кожата и резултатите от проучването го доказаха. 92% от анкетираните жени са добре запознати с продуктите им и 76% са ползвали и са доволни от ефекта върху кожата им.
В стремежа си да помогне на всяка жена да полага ежедневна грижа за себе си и да я поощрява с малките ежедневни прояви на лукс, се създаде нова серия хидратиращи душ гелове. Със специалната си формула от естествени масла те хидратират кожата повече от обикновените душ гелове.
Серията предлага три различни усещания за кожата – сатен, коприна и кадифе и съдържа три различни вида успокояващи масла с екстракти от вазелин, слънчогледово масло и силиций. Това е единствената серия душ гелове с толкова високи нива на силиций и други успокояващи съставки, като слънчогледово масло и глицерин. Всеки от продуктите от серията Dove Supreme Cream Oil има внимателно подбрани ухания, за да увеличи и създаде по-добро усещане:
Silk:
Рядка комбинация от пасифлора, пъпеш и тропическа праскова. Букетът от синя орхидея, тубероза и дива роза придава романтично ухание, обогатено от ванилов крем брюле, пачули и кехлибарен мускус. С мирис на цветя, плодове и мускус.
Satin:
Уханието дава усещане за свеж лимон, мандарина и праскова, които са комбинирани от женствения полъх на жасмин, фрезия, зюмбюл и люляк. Ароматът е обогатен допълнително от ванилия, карамел и кедрово дърво. Цялостният резултат от този аромат напомня за усещането на сатен върху кожата: ориенталски, цитрус, с аромат на цветя.
Luscious Velvet:
Уханието напомня на портокал, лимон, мандарина и манго, съчетани с жасмин, момина сълза, роза, гербер и пралина. Ароматът е допълнен с есенции от дъб, мъх, сандалово дърво, кехлибар и мускус. Цялостният резултат от този аромат напомня за усещането на кадифе върху кожата.
Със създаването на новата серия душ гелове се прави поредната стъпка в стремежа си да осигури на всяка жена истински и достъпен лукс, така че да се чувства красива всеки ден.