Купуват се все повече натурални сокове и нектари

14.11.2008г. / 14 27ч.
Аз жената
Купуват се все повече натурални сокове и нектари

Според данни на Асоциацията на производителите на безалкохолни напитки, в България потреблението на нектари и натурални сокове за първите девет месеца на 2008 е нараснало със 17% спрямо същия период на миналата година.

Нараства и интересът към по-качествени и натурални напитки, като част от стремежа към по-здравословен начин на живот.

Сред потребителите на негазирани безалкохолни напитки, жените, които традиционно се грижат за продуктите за дома, са съвсем малко повече от мъжете. Мъжете също самостоятелно пазаруват сокове и нектари, както за себе си, така и за семейството. Сред жените, потребители на сокове и нектари, специфичен сегмент са майките с деца между 3 и 12 години, които са специално ориентирани към продукти подходящи за деца, със здравословни характеристики, произведени при стриктен контрол на хигиената и качеството. Значително по-висок е и делът на децата, които консумират сокове и нектари в сравнение с консумацията на негазирани напитки с ниско плодово съдържание.

Затова и Prisun добавя два нови уникални вкуса – киви и ягода-банан към съществуващите вече портокал, праскова и кайсия в разфасовките от 1 л картонена опаковка. С това марката отговаря на вкусовите предпочитания на пазара, отделяйки специално внимание и на любителите на по-екзотични вкусове.

Обновяване има и в разфасовките за консумация в заведения – напитките се предлагат и в стъклена бутилка за еднократна употреба от 250 мл в осем вкуса, като отново стремежът е да се комбинират традиционно предпочитаните вкусове с по-нетипични.

Проучванията на фирмата показват, че ако преди 6 месеца цената е била един от най-важните фактори при избора на безалкохолна напитка, то днес на предни позиции излизат натуралността и качеството.

* * *

Полезното действие на плодовия сок
Сокове и нектари с естествени антиоксиданти

Коментирай