Това е мнението на 700 участници в онлайн проучване сред посетителите на онлайн списанието az-jenata.bg. 48% от тях купуват пуешко филе, защото смятат че е здравословно, а други 43% го предпочитат заради чудесните му вкусови качества.
\nНад 50% от посетителите на az-jenata.bg твърдят, че поне веднъж седмично купуват пуешко филе за своя дом. 43% казват, че децата са основния консуматор на пуешко в домакинствата и го купуват най-вече за тях.
\nНай-често пуешкото филе се консумира на сандвичи, а значително по-рядко за приготвянето и украсата на ястия. Това е показателно, че в България все още не са добре познати различните кулинарни свойства на този продукт. В Западна Европа, където се консумира значително повече пуешко, най-честата употреба е именно за разнообразяване на домашно приготвените ястия.
\nКогато става дума за пуешко филе, най-познатата марка на пазара е “Маестро Соларис” – над 50% от отговорите. Едва 18% от анкетираните признават, че не обръщат внимание каква марка купуват. Този резултат показва, че българинът държи на марката пуешко филе, която консумира, като гаранция за качество.