Все пак по-трудно е да направиш количка, която да клинчи в избрана от теб посока. А именно в това се състоял ключа от бараката.
Големите вериги дават луди пари за проучването на пазарните предпочитания на клиента и нищо при тях не е случайно. Дори подредбата на рафтовете със стоки трябва да е по определен начин. Специално внимание се обръща на рекламните щандове, промоционалните и намалените стоки. И за да попадне стоката ти там се изисква повече от теб.
Количките са конструирани специално, така че да те отвеждат до именно тези щандове, така че да ВИДИШ онова, което компанията иска да видиш. Изборът да купиш или не нещо ново, нещо на супер цена или с интересен подарък е твой, но все пак те са длъжни да ти го покажат. И когато става дума за пари, един малък дефект в колелата, който ти ще отдадеш на неумелото ти бутане, на малкото ти килограми или на недостатъчната практика те отвежда именно където те желаят. Така те решават вместо теб и те избавят от трудността на многото избори. Оставят ти няколко, но ти се чувстваш печелившия. Радваш се, че и днес в огромния супермаркет си налучкал промоцията, уловил си мига и си тръгваш щастлив и доволен. Нима те не работят за това – да оставят клиента щастлив, след като са му взели парите?