За първи път на събитието ръководството на Сити Център София представи данни от проучване на аудиторията на търговския комплекс. Посетителите на Сити Център София са млади, добре образовани и с високи доходи. Извадката обхваща 100 000 души на възраст от 16 до 70 години. До 34 години са повече от половината от посетителите на центъра – 57, 6 %, други 26 % са между 34 и 55 години. Като съотношение жени и мъже посетителите на Сити Център София са почти по равно – 53% жени и 47 % мъже. Посетителите на центъра са и хора с високи доходи – 46 % с месечен доход до 1000 лева, 44 % – между 1000 и 2000 лева и 10% – над 2000 лева месечен доход. Освен това те са и лоялни клиенти – 3/4 от посетителите идват в центъра да пазаруват и да се забавляват повече от 5 пъти месечно.
“Една година не е дълъг период, но това беше много важна година за нас”, каза г-н Озгюр Явуз (Mr.Osgur Yavuz), мениджър на Сити Център София. “Ние открихме и разработихме първия търговски център от типа мол в България и създадохме нова култура за пазаруване в България.”
“Смятам, че главните предимства на Сити Център София са отличната локация, добрите брандове, представени в центъра и многото събития, които центъра организира”, каза г-н Кари Хаатая (Mr. Kari Haataja) управляващ партньор на Equest.