Мъжете също пазаруват в мола

23.05.2007г. / 18 00ч.
Аз жената
Мъжете също пазаруват в мола

Вчера, 22 май, на официален коктейл в ресторант “Пастарито” Сити Център София отбеляза първата си годишнина. Коктейлът бе уважен от много бизнес партньори и приятели на Сити Център София.

За първи път на събитието ръководството на Сити Център София представи данни от проучване на аудиторията на търговския комплекс. Посетителите на Сити Център София са млади, добре образовани и с високи доходи. Извадката обхваща 100 000 души на възраст от 16 до 70 години. До 34 години са повече от половината от посетителите на центъра – 57, 6 %, други 26 % са между 34 и 55 години. Като съотношение жени и мъже посетителите на Сити Център София са почти по равно – 53% жени и 47 % мъже. Посетителите на центъра са и хора с високи доходи – 46 % с месечен доход до 1000 лева, 44 % – между 1000 и 2000 лева и 10% – над 2000 лева месечен доход. Освен това те са и лоялни клиенти – 3/4 от посетителите идват в центъра да пазаруват и да се забавляват повече от 5 пъти месечно.

“Една година не е дълъг период, но това беше много важна година за нас”, каза г-н Озгюр Явуз (Mr.Osgur Yavuz), мениджър на Сити Център София. “Ние открихме и разработихме първия търговски център от типа мол в България и създадохме нова култура за пазаруване в България.”

“Смятам, че главните предимства на Сити Център София са отличната локация, добрите брандове, представени в центъра и многото събития, които центъра организира”, каза г-н Кари Хаатая (Mr. Kari Haataja) управляващ партньор на Equest.

Коментирай