“Българските марки имат своите предимства”, споделя в специално интервю за списанието световният експерт в маркетинга – Филип Котлър. “Предвидете глобалните брандове, които ще се появят в близко бъдеще на пазара ви, какви са силните и слабите им страни”, е съветът на гуруто към читателите на списанието. В интервюто той дава отговор на въпроси за последните маркетингови техники, как се управляват световноизвестни и неизвестни марки, може ли да се премери възвръщаемостта на инвестициите в маркетинг кампании, от какво зависи жизненият цикъл на марката и дали българските марки ще могат да се преборят със световноизвестните.
“Да дадем шанс и на останалите 5 милиарда хора по света” – казва Бил Гейтс в статия, разпространявана от най влиятелните издания по света. Най-богатият човек на планетата се е посветил на една голяма кауза – да могат информационните технологии, които в момента са достъпни само за 1 милиард от над 6-милиардното население на земята, да достигнат и до най-бедните държави, и да повишат качеството на живот на всички хора. В статията Бил Гейтс говори затова как ИТ индустрията може да адаптира продуктите и услугите си, за да намали цените им за по-широко обществено ползване.
И Джон Котър, един от най-влиятелните авторитети в областта на лидерството и промяната, споделя специално за читателите на списание “Мениджър”: “Търсете лидера – колкото са по-интензивни промените, толкова е по-голяма необходимостта от него”. Той разграничава добрия мениджър от добрия лидер и говори затова как ще разпознаем компаниите, управлявани от лидери.
В допълнение към традиционно силното си съдържание, през юни, списание “Мениджър” има удоволствието да представи втория брой на новия си проект – изданието за почивка и пътешествия “Далече”. То е насочено към времето, през което професионално активните хора релаксират, местата, където могат да го правят и различните начини за това. “Далече” е 56 страници висококачествени фотографии и автентични, достоверни текстове, които се стремят да “вдъхнат живот” и на най-уморения бизнесмен, да преобразят и най-заклетия работохолик в пътешественик и откривател. “Далече” няма за цел просто да накара читателя да мечтае – мисията му е да има и незаменима практическа полза за него.