Тема на курса: “Да стана интелигентен колкото жената” (т. е. да бъда перфектен). Педагогическа цел: образователен курс, който позволява на мъжете да развият тази част от мозъка си, за чието съществуване не подозират.
Програма : 4 модули, от които един задължителен.
Модул 1 : задължителен курс.
1. Да се науча да живея без мама (2000 часа)
2. Моята жена не е моята майка (350 часа)
3. Да проумея, че футболът е просто един спорт, че Роналдо е само един кретен и т. н. (500 часа)
Модул 2 : Живот по двойки
1. Да имам деца без да ставам ревнив (50 часа)
2. Да престана да ругая, когато жена ми се среща със своите приятели (500 часа)
3. Да преодолея синдрома на дистанционното управление (550 часа)
4. Да не чуркам извън и по тоалетната чиния (100) (практически упражнения с видео)
5. Как да стигна до панера за мръсни дрехи без да се загубя (500 часа)
6. Как да преживея една настинка без да агонизирам.
Модул 3 : свободно време
1. Да гладя бързо (една риза в рамките на два часа: практически упражнения)
2. Да храносмилам без да се оригвам, докато мия чиниите (практически упражнения)
Модул 4 : В кухнята
Ниво 1 (начинаещи): електроуредите: + ON включено + OFF изключено
Ниво 2 (напреднали): моята първа бърза супа без да прегоря тенджерата.
Образователен курс за мъже – Теми за задълбочено обучение
Поради срещаната трудност във възприемането на материала групите са съставени от максимум 8 човека.
Тема 1: Ютията: от пералнята до гардероба, този мистериозен процес.
Тема 2: Рисковете при напълването на формата за лед. (демонстрация с диапозитиви)
Тема 3: Последно научно откритие: готвенето И изхвърлянето на боклука не води до импотентност. (практика в лаборатория)
Тема 4: Защо подаряването на цветя не е престъпление, въпреки че си женен за нея.
Тема 5: Тоалетната хартия: “Дали рулото с тоалетна хартия се ражда в тоалетната?” (Обяснения върху темата за спонтанното зараждане)
Тема 6: Как да зашия копчето на ризата без да се убода. (телеконференция с Харвардския университет)
Тема 7: “Мъжете, които шофират, могат да искат информация от минувачите, когато се загубят, без риск да изглеждат безпомощни?” (Свидетелства)
Тема 8: Приготвяне на багаж: “Вродена некомпетентност или прогресивна умствена неспособност?”
Тема 9: Пералнята: тази странна непозната вкъщи.
Тема 10: Фундаменталните разлики между коша за мръсни дрехи и пода. (упражнения в лаборатория за музикотерапия)
Тема 11: Мъжът на мястото до шофьора: “Генетически възможно ли е да не коментирам и да не жестикулирам конвулсивно докато тя паркира?”
Тема 12: Съдовете след закуска: могат ли сами да левитират до мивката? (директни упражнения с Дейвид Копърфийлд)
Тема 13: “Може ли да бъда личност без да държа под постоянен контрол дистанционното управление?” (хипотетична демонстрация)
Тема 14: Умствени упражнения с цел когато ми се казва че нещо е в чекмеджето или гардероба, да не питам “кое чекмедже и кой гардероб?”