Въпросът на месец март

11.03.2008г. / 13 26ч.
Аз жената
Въпросът на месец март

Be Cointreauversial or not? Дали това ще е въпросът за жените през най-женския месец в годината?

Cointreauversial жената
Тя е съвременна, изтънчена, съблазнителна, флиртуваща, елегантна, със самочувствие.
Тя обича да се забавлява.
Тя обожава да я забелязват.
Тя е модерна, уверена в себе си, отворена към света.
Тя обича да се среща с приятелки на питие след работа.
Тя обича да пие коктейли. Истински и стилни. Като нея.

Cointreaupolitan е нейният коктейл. Истинско удоволствие за модерната жена.

Той е лек, защото съдържа Cointreau.
Той е секси, защото е розов.
Той е изтънчен, защото е в елегантна чаша за мартини.
Той е открояващ се, защото се сервира по различен начин.
Той е закачлив, защото се допълва от игривата портокалова коричка.
Той е известен, защото е по-модерният вариант на Космополитън.

Как да си направиш Cointreaupolitan?

50 мл Cointreau
30 мл Сок от червена боровинка (Cranberry juice)
20 мл Сок от лимон

Разбиваш в шейкър и сипваш в изстудена чаша за мартини.
Не забравяй закачливия елемент – портокалова коричка.

Или … по-лесният начин – отиваш в любимия си бар и с усмивка си поръчваш Cointreaupolitan.

Коктейлът с Cointreau допълва стила на всяка съвременна жена, която вярва в себе си, знае какво иска, как да бъде провокативна, съблазнителна, изискана – всичко, което я прави Cointreauversial.

Cointreauversial жената не прави компромиси. Тя пие своя коктейл само по оригинална рецепта с най-качествени съставки.

Безспорна и незаменима част от много известни коктейли е ликьорът.

Той е създаден през 1849 година във френския град Анже от Едуард Куантро. Cointreau е портокалов ликьор със сладък и силно ароматен вкус, но същевременно с висок алкохолен градус – 40. Дестилира се по тайна фамилна рецепта, като се извличат ароматни масла от корите на зелени портокали от Хаити и на оранжеви портокали от Испания и Бразилия. Уникалната форма на бутилката се е превърнала в символ на качеството, предизвикващ постоянно желание за подражание. До днес над 800 опити за имитация са идентифицирани и предотвратени.

Рекламно лице на марката е Дита Фон Тийз. Тя е муза на много световноизвестни модни дизайнери и неизменно присъства в повечето модни списания. Известна е със своите впечатляващи представления, на които винаги е с неотразими и богато украсени сценични костюми, изразяващи неповторимия й стил. Дита Фон Тийз е Cointreauversial жената, олицетворение на коктейла с Cointreau.

Коментирай
0 rate up comment 0 rate down comment
Роси ( преди 12 години )
Морски, или ти е много дълга въдицата или дъното на морето се намира някъде към повърхносттта! Най-добре е нищо да не скърца и да е добре смазано...А иначе съм напълно съгласна, че хубавите неща се консумират на трезво. Но като ти гледам стила най много да хванеш някое моме от село дето ликьорче не е видело /това съм го написала за благозвучие и рима; и няма дума " пекана"/...Хахаха...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
0 rate up comment 0 rate down comment
морски ( преди 12 години )
Дита фон Тийз е известна с това че е стриптизьорка и е много далеч от представата за стил. А горката бая коктейли трябва да изгълточи да си легне с оня *** Мерилин Менсън / бившия и мъж /. По въпроса за жените и алкохола и понеже съм стар рибар ви казвам - на шише се ловят само дънни / риби от дъното/ риби. Пеканите мадами не можеш да им дрънчиш с бутилки , по-добре да скърцат пружини!!!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
0 rate up comment 0 rate down comment
Роси ( преди 12 години )
БейлисПрощъпалникът на Бейлис е на 26 ноември 1974 г. в кръчма, която се намира в сърцето на ирландската столица Дъблин. На презентацията му са поканени най-известните журналисти. Те остават очаровани от уникалния му вкус, който не прилича на никое питие. Опитахме го, хареса ни. Занесохме по бутилка вкъщи и я изпихме. Така се започна, разказва един от журналистите. Бейлис представлява перфектна комбинация от прясно мляко, ирланско уиски и други алкохоли, които помагат за естественото съхраняване на млякото. Той не съдържа консерванти и е най-добре да се консумира до шест месеца след отваряне на бутилката. Производителите му съветват питието да не бъде излагано на директна слънчева светлина и да бъде сервирано студено. В първата година от производството му от 1974 до 1975 г на пазара са пуснати около 72 000 бутилки. Днес почти два пъти по-голямо количество се произвежда само за един ден. Според статистиката всяка минута на деня по целия свят се изпиват по 2000 чаши. Износът на Бейлис представлява 50% от целия износ на алкохол от Ирландия. Приблизително 1500 ферми доставят около 25 млн. литра мляко на година за производството на питието. Според мнозина Бейлис е най-успешната марка ликьори, която е създавана през последните 30 години.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар