Инициативата на Pampers цели да осигури подходящи обстановка и оборудване в първите дни след раждането, които помагат за по-лесната адаптация на бебетата и стимулират кърменето. Окуражаването на кърменето от своя страна подобрява развитието на бебето и в повечето случаи намалява периода, който то прекарва в болница. Подкрепата на процеса за по-лесно адаптиране към новата среда е дългосрочен проект, в който се цели бебетата и техните майки да се чувстват добре от първите си дни заедно.
Глобална кампания “1 опаковка = 1 ваксина”
Дарителската инициатива на Pampers, свързана с даренията за родилните отделения в България е част от глобалната кампания „1 опаковка = 1 ваксина” на марката и UNICEF. Тя продължи три месеца, като по това време за всеки продаден пакет пелени или мокри кърпички, Pampers дарява стойността на една животоспасяваща ваксина против неонатален тетанус на UNICEF.
”Неонаталните легла, масите и столовете от Pampers, създават оптимални условия за майките и децата през първите им дни заедно. Дарението е от голяма полза за насърчаването на кърменето веднага след раждането. Положителните отзиви, получени от майките и от неонатолозите, насърчават Pampers да продължи в България подкрепата си за адаптирането на майки и деца през първите им моменти заедно.” – разказа Ива Дойчинова, посланик на кампанията “1 опаковка=1 ваксина”.
Градовете, чиито родилни отделения получават даренията са Пловдив, Варна, Бургас, Благоевград, Хасково, Кърджали, Сливен, Добрич, Стара Загора, Русе, Пазарджик и Плевен.
***
Майки се организират в интернет за протести срещу бавенето на детските надбавки
Как да се къпе бебето и други грижи за него показват на Орлов мост