Живеем във времето на марковите дрехи. Не много отдавна, когато в България плахо прохождаха утвърдените имена в производството на дрехи, обувки и чанти, имаше хора, които почти носеха тениските и якетата си наопаки – само и само да се вижда етикетът.
Марковите дрехи не са просто облекло, те са много повече. Те са стил на живот, характер и положение в обществото. Логото на Ескада, Бенетон, D&G, Адидас и Найк върви много преди човека, който ги носи и съобщава за неговите успехи. Качеството и красотата им не подлежат на критика. Но истината е, че ние ги ценим преди всичко заради елитарността. Заветното лого дава входен билет за света на богатите, успелите и щастливите, кара ни да се чувстваме като крале и кралици. Самочувствието ни пораства с няколко единици, когато ги носим.
Но, въпреки, че качва самооценката, брендовият етикет няма да може да шлифова обноските ни и да обогати и прецизира речника ни. Затова освен в маркови дрехи, обувки и чанти, направете и вътрешна инвестиция. Така ще направите още по-голямо впечатление, а самочувствието ни ще бъде подплатено.
Сега свършвам, защото трябва да тичам – тъкмо една приятелка ми каза, че в мола има дънки на разпродажба. Успех с марковите дрехи!
* * *
Маркови дрехи за без пари
Плетените дрехи се завръщат наесен
Кейт Мос обича да купува дрехи втора употреба
Завръща се модата от 60-те