Налагало ли ви се е да правите рекламация на обувки, защото са се развалили още докато са били в гаранция? Носили сте ги една-две седмици и токчето се е повредило, разлепили са се или са се разшили. Много неприятно, дразнещо и досадно.
На мен почти всяко лято ми се налага да рекламирам по някой и друг сандал.
В началото на лятото например се ентусиазирате да си купите сандали и хоп, те се скапват на втората седмица. Естествено, ако пазите гаранцията, отивате и ги рекламирате. Да, но се оказва, че докато благоволят да ви ги оправят, подменят или върнат парите – лятото минало.
По-неприятният момент е когато си купите зимни боти септември, за да сте подготвени в случай, че завали, но пък топлото време се проточи до ноември и гаранцията на обувките си заминава, а те се скапват след първия дъжд и две седмици носене.
Какво става с тези обувки? Според мен когато пише, че някакъв артикул е обувка е редно той да има не само външните белези, но и характеристиките на обувка и да изпълнява ролята на обувка поне един сезон. Ще кажете евтини обувки си купувате, мадам. Може би? Но за съжаление онези, които ми се е налагало да рекламирам не са били хич евтини, а са били на средни цени в началото на сезона и няма ценово основание да са толкова некачествени, а други, които съм купила просто ей така с мисълта, че са евтини, но пък ми харесват и дори да издържат само един месец няма да ми е жал, съм ги носила по няколко сезона. Вече един магазин в столичен МОЛ съм го нарекла магазин за хартиени обувки за мъртъвци и съм решила да не влизам повече там, за да не се изкушавам от цените и дизайна.
Какво според вас има значение при закупуването на така необходимите ни обувки: цената, марката, външния вид, късмета, опита? Вече наистина се чудя, само аз ли съм най-големия карък?! Може би трябва да посещавам някакви курсове – как да си купя качествени обувки на нормални цени.
На вас налага ли ви се да рекламирате обувки?
Колко бързо съответният магазин реагира на рекламацията и какво е отношението на продавачите?
Прочетете още: