Хепънингът е третият подобен, който букмейкърската къща реализира като част от благотворителната кампания “Ние чакаме бебе”, целяща да повиши информираността на бъдещите родители.
На конкурса са поканени да присъстват всички двойки бъдещи родители, като целта е таткото да нарисува най-изразителната рисунка върху корема на своята половинка. В случай че той не може да присъства, майката може да участва с приятелка или роднина. Всички жители и гости на Велико Търново, дошли да подкрепят кампанията, ще получат много разнообразни награди, сред които добилия голяма популярност дневник-календар на бъдещите родители. Водещ на изобразителното рисуване ще бъде Крум Савов от Нова телевизия.
Специално жури ще определи трите най-изразителни рисунки от таткото върху корема на мама. Те ще получат специални награди. Журито е в състав: Росица Димитрова – Директор на Дирекция “Социални дейности и здравеопазване”, Община “Велико Търново”, Милен Джановски – преподавател във Великотърновски Университет, Факултет по изобразително изкуство и Димитрий Любенов – собственик на галерия “Любенов”.
Всички бъдещи родители, дошли в Сентрал МОЛ, ще получат тениска “Печелиш и помагаш”. Ще се раздават безплатно и сп. "9 месеца” и “Стандарт за здравето”.
По време на хепънинга във Велико Търново ще се продават билети от първия целеви тираж на Държавната парично-предметна лотария по същата тема. Всеки, който закупи билет има реален шанс да спечели, но със сигурност ще помогне, тъй като 11% от набраните средства ще бъдат насочени за каузата.
Първите две подобни инициативи от кампанията бяха в София и Бургас. На 30. I. 2008 г. в столицата бе постигнат рекордът за България за “Най-голямо мерене на кореми”. На 20. II. 2008 г. 33 бъдещи майки от Бургас поставиха върхово постижение за “Най-масова гимнастика за бременни” в България.
От 18. II. 2008 г. стартираха и училищата за бременни в 15 малки населени места. Предстоящи са в: Лом – 5. III. 2008 г., Монтана – 06. III. 2008 г., Берковица – 07. III. 2008 г., Свищов – 12. III. 2008 г., Г. Оряховица – 13. III. 2008 г. и Павликени – 14. III. 2008 г.
Кампанията е провокирана от липсата на обобщени и достъпни данни за бременността – какво е полезно да прави майката, за да износи здраво бебе. Осъществява се в партньорство с Фондация “Помощ за благотворителността в България”.