Много повече от моден бутик, новият магазин въплъщава виждането на Джорджо Армани за съвременния и свободен начин на живот. В магазина се предлага всичко за жени и мъже – вечерно облекло, спортно облекло, джинсова колекция, часовници, очила, бижутерия, както и пълна гама от обувки, аксесоари и подаръци.
“Новият дизайн на магазина EMPORIO ARMANI в София е част от настоящата стратегия на компанията, чиято цел е да засили и покаже индивидуалността на продукта на Модна къща Армани и да създаде обстановка, в която архитектурата на магазина да съдейства за представянето на колекцията по един съвременен и достъпен начин за нашите клиенти” казва Джорджо Армани.
ARMANI GROUP е един от водещите модни производители на луксозни продукти в целия свят с 4 600 директни служители и 13 фабрики. Изключителната мрежа от търговски обекти на ARMANI GROUP в момента се състои от 59 бутици GIORGIO ARMANI, 11 магазина ARMANI COLLEZIONI, 123 магазина EMPORIO ARMANI, 74 ARMANI EXCHANGE, 13 магазина ARMANI JEANS, 6 магазина за детска мода, 1 магазин за аксесоари и 17 магазина ARMANI CASA в общо 37 страни.