Снимка: Guess Jeans
Посетители на мола се струпаха пред витрината на магазина Guess Jeans, за да видят живите модели на Visage, които закачливо показваха зашеметяващи цветни аксесоари и най-актуалните облекла на Guess Jeans от сезон пролет/лято.
Специален сет на DJ Borra озвучаваше събитието и напомняше за съвместните модни партита на DJ Tiesto и Guess Jeans, а клиентите освен вкусни брандирани с логото на марката мъфини, получиха и специален подарък за всяка покупка – копринено фишу с актуален принт. На гостите се предлагаха и свежи коктейли в синхрон с предстоящия сезон и в тон с емблематичния червен цвят на Guess.
Светещи лога, червени стени и рекламни имиджи, които са дело на световноизвестния фотограф Ю Цай и творческия директор на Guess, Пол Марсиано, бяха допълнително разкрасени от бели балони с триъгълното лого на марката лидер в производството на деним.