Колекция на Moschino с вдъхновение от fast food-а

Много арт и настроение в колекцията на модния бранд за есен-зима 2014-2015 година

11.03.2014г. / 15 40ч.
Михаела Лазарова
Снимка: Getty images

Снимка: Getty images

Преди дни по време на Седмицата на модата в Милано американският дизайнер Jeremy Scott показа първата си пълна колекция за италианската модна къща Moschino за сезон есен-зима 2014-2015 година. Колекцията събра погледите не само на публиката, но и на модните критици.

Тя не само се оказа цветна, но голяма част от десените и цветовете, които са използвани за направата на моделите, са вдъхновени от веригата за бързо хранене Макдоналдс, алкохолната напитка Budweiser и детският анимационен герой Спондж Боб. Красиви материи и цветове, големи панделки и десен на понички бяха превърнати в иначе секси рокли подчертаващи извивките на женското тяло.

Свързани статии

Рокли с мантии, пуловери в червено и жълто брандирани с етикета Moschino, пухкави палта в червено и жълто, якета в стил Chanel представени в животински принтове, чанти и аксесоари дават една препратка към поп културата на колекцията, чието мото бе „Бърза храна, Бърза мода“. Логото на модния бранд, което напомня сърцевидна форма, но в комбинация с цветовете на известната закусвалня е брандирано не само върху топлите пуловери, но и върху кожените чанти.

Много от модните критици отбелязаха, че работата на дизайнера Jeremy Scott за модния бранд е повече от добра и че не само е като разбуждане на марката, но и на фона на останалите дизайнерски колекции тази се отличава с много цветове и арт настроение.

Както в повечето модни колекции, така и в тази не липсваше булчинска рокля, на която бяха щампирани част от храните, както и кратка информация за тях. В колекцията за есен-зима 2014-2015 не липсваха и златни акценти както в облеклото, така и в аксесоарите.

Снимки: Getty images

Коментирай