Снимка: H&M
На 9 април със специално събитие модният бранд H&M отбеляза старта на двете нови колекции Conscious и Conscious Exclusive. Какво отличава тези колекции от останалите? Колекциите Conscious и Conscious Exclusive се създават всяка година, като израз на постоянната ангажираност на бранда към устойчивото бъдеще на модата.
Характерно за моделите в тях е, че те са изработени от материи като органичен памук и коноп, Tencel®, рециклиран полиестер, а от тази година се въвеждат и органична кожа и коприна.
Conscious Exclusive е специално създадената лимитирана колекция, представяща бляскави модели със сложни детайли, изработени от висококачествени материи и вдъхновени от фламенкото и бохемския стил. Тази колекция ще бъде налична и на българския пазар.
Създадена е в сътрудничество с „EVER Manifesto“ – експертния креативен и дизайнерски тръст, специализиран в устойчивата мода, който споделя ангажимента на марката към по-устойчиво бъдеще на модата.
Conscious е колекция, представяща един по-ежедневен и модерен стил със задължителни модни артикули от по-устойчиви материи, които са идеални за този сезон. Колекцията ще се продава във всички магазини на марката.
Сред гостите на модното представяне на колекциите бяха Теодора Духовникова – облечена в невероятен дантелен тоалет на марката, Нина Николина, Сантра, Рут Колева – също забележителна с рокля напомняща за фламенкото, Миленита, Мария Силвестър, Диана Любенова, Явор Бахаров, VenZy, Михаела Филева, Теди Велинова, Ива Екимова и Надя от Deep Zone.
Те не само представиха част от неповторимите модели на Conscious и Conscious Exclusive, но и се насладиха на ексклузивен шопинг на фона на соул-изпълнението на Белослава, облечена с рокля от колекцията Conscious Exclusive, музиката на Мартен Роберто и пролетни коктейли.
Всички те изразиха подкрепата си за по-устойчиво бъдеще на модата, като се включиха в инициативата за събиране на стари и ненужни дрехи.
Едновременно с двете колекции модният бранд публикува своя 12-ти поред Устойчив доклад, свързан с дейностите на компанията за 2013 г.
Сред основните и най-значими точки от доклада са първата колекция, направена от рециклирани материали от инициативата за събиране на стари и ненужни дрехи в магазините, както и удвояването на използвания по-устойчив памук в производството на бранда.
За удобство на своите клиенти марката представя своя нов CleverCare етикет, който дава насоки как потребителите да се грижат по разумен начин за своите дрехи.
В събота, 12 април, пред магазина на марката на бул. „Витоша“ 6, всеки ще може да предаде торбата си с дрехи и да получи талон за 15% отстъпка на продукт по избор.
Снимки: H&M