6 звезди от музикалния бизнес със своя модна линия

Половинката на Бионсе също има поглед върху модата

16.05.2014г. / 12 15ч.
Михаела Лазарова
Гуен Стефани. Снимка: Reuters

Гуен Стефани. Снимка: Reuters

Да превърнеш славата си в марка е един от най-печелившите бизнеси. Светът на шоубизнеса никога не спи. Звездите от музикалната сцена са само част от звездното семейство, които превръщат имената и идеите си в модни марки. Освен Бионсе, Джесика Симпсън, Боно, Фарел Уилямс и много други. Вижте още няколко звезди от музикалния бизнес, които имат свои модни линии.

Джъстин Тимбърлейк

Талантливият певец винаги е впечатлявал с безупречна визия. Неслучайно той е една от звездите в музикалния бранш, които имат своя модна линия. Джъстин си партнира с модния бранд Уилям Ръст, а дрехите от неговата линия включват най-висок клас деним, якета и тениски.

Риана

Когато става въпрос за сексапил, бунтарство и ексцентричност няма как да не споменем и Риана. Певицата е чест гост на модни събития, появявала се е на кориците на едни от най-големите модни списания и има своя линия облекла. Тя си сътрудничи с River Island за създаването на колекция вдъхновена от улицата, свободата и добрия стил.

Виктория Бекъм

Бившата членка на Spice Girl е призната за модна икона. Красавицата превърна любовта си към стилната визия в печеливш бизнес. През 2004 година на пазара се появиха VB Rocks – висок клас дънки с партньорството на Rock & Republic.

Две години по-късно, през 2006 година тя пусна линия слънчеви очила наречена „Eyewear“.

Последваха още няколко успешни проекта като парфюми, чанти и модни колекции за различните сезони. Преди дни на вечерта на Met Gala тя бе облечена в невероятна рокля с марката „Виктория Бекъм“.

Jay Z

Модният проект Rocawear Jay Z стартира през 1999 г. И с времето се разраства като включва дрехи за деца и кожени изделия. През 2007 година компанията спира производството на кожени облекла, след твърдения, че кожата, използвана за направата им е от кучета от Източна Азия и миеща мечка.

През 2007 Jay Z продаде правата върху линията на Iconix Brand Group за 204 милиона щатски долара. Той все още ръководи бизнеса.

Пи Диди

Неговата линия за мъжки облекла бързо събра бурни овации и печалби. Въпреки успеха, Националния комитет по труда го обвини, че фабриката в Хондурас, където са направени дрехите е била в нарушение на трудовото законодателство.

Пи Диди бързо се намеси и неудобната ситуация, в която бе поставено името и репутацията му, значително се подобри.

Гуен Стефани

Изпълнителката на хита „No Doubt“ често се появяваше на сцената с тоалети, които тя бе моделирала. След като опозна и обикна света на висшата мода, тя въведе своя модна линия наречена L.A.M.B през 2004 година. Повлияна от японската и ямайската култура, линията се превърна в тотален хит.

През 2005 г. певицата разшири своята колекция стартирайки линия Harajuku Lovers, която е по-евтина колекция, включваща аксесоари и парфюми. Наскоро имаше и партньорство с Target в производството на линията Harajuku Mini. Линията L.A.M.B. й носи около 90 милиона долара годишна печалба.

снимки: Reuters

Коментирай