Ан-Софи Йохансон с Карол Лим и Умберто Леон. Снимка: H&M
Следващата дизайнерска колаборация на модния бранд H&M ще бъде с Kenzo – ярката и игрива парижка модна къща, която улавя енергията на глобалната култура и създава свой уникален младежки дух.
Творческите директори Керол Лим и Умберто Леон ще обогатят духа на марката, създавайки колекции облекла и аксесоари за мъже и за жени. Моделите ще се появят в над 250 избрани магазина в цял свят, както и онлайн, на 3 ноември 2016 г.
Керол Лим и Умберто Леон се присъединяват през 2011 година към френската модна къща, създавайки забележителни модни колекции в дръзки цветове и ярки принтове, представяни с ефектни ревюта, артистични колаборации и креативни дигитални кампании.
Глобалните влияния и традиции се съчетават и смесват с енергията на улицата, намирайки място в колекции, които са едновременно вдъхновяващи и достъпни за феновете на модната къща в целия свят.
Един израз на свободата, радостта и индивидуалността.
„Нямаме търпение да представим Kenzo x H&M пред света и да споделим с всички тази креативна и забавна колекция, създадена с любов към модата“, казва творческият консултант на H&M Ан-Софи Йохансон.
„С тази колаборация с H&M искаме да мислим мащабно, да разчупим границите и да заредим с новата енергия на Kenzo всеки жител на планетата“, споделят Керол Лим и Умберто Леон.