H&M и Kenzo с невероятна колекция

Какво да очакваме

25.05.2016г. / 15 36ч.
Михаела Лазарова
Ан-Софи Йохансон с Карол Лим и Умберто Леон. Снимка: H&M

Ан-Софи Йохансон с Карол Лим и Умберто Леон. Снимка: H&M

Следващата дизайнерска колаборация на модния бранд H&M ще бъде с Kenzo – ярката и игрива парижка модна къща, която улавя енергията на глобалната култура и създава свой уникален младежки дух.

Творческите директори Керол Лим и Умберто Леон ще обогатят духа на марката, създавайки колекции облекла и аксесоари за мъже и за жени. Моделите ще се появят в над 250 избрани магазина в цял свят, както и онлайн, на 3 ноември 2016 г.

Керол Лим и Умберто Леон се присъединяват през 2011 година към френската модна къща, създавайки забележителни модни колекции в дръзки цветове и ярки принтове, представяни с ефектни ревюта, артистични колаборации и креативни дигитални кампании.

Глобалните влияния и традиции се съчетават и смесват с енергията на улицата, намирайки място в колекции, които са едновременно вдъхновяващи и достъпни за феновете на модната къща в целия свят.

Свързани статии

Един израз на свободата, радостта и индивидуалността.

„Нямаме търпение да представим Kenzo x H&M пред света и да споделим с всички тази креативна и забавна колекция, създадена с любов към модата“, казва творческият консултант на H&M Ан-Софи Йохансон.

„С тази колаборация с H&M искаме да мислим мащабно, да разчупим границите и да заредим с новата енергия на Kenzo всеки жител на планетата“, споделят Керол Лим и Умберто Леон.

Коментирай