Нова марка италианска козметика - оцветява живота

22.01.2007г. / 10 52ч.
Аз жената
Нова марка италианска козметика - оцветява живота

На 24 януари (сряда) е официалното представяне на италианската козметика “Дебора” в България.

Историята на “Дебора” започва през 60-те години на двадесети век, когато тя започва да играе важна роля на модния и обществения подиум в Италия.
Марката въвежда революционна спирала с четка, след нея се появяват смели технологии и при червилата, лаковете, моливите, ружовете.
В периода 1970-1980 година започва силното развитие на модата в Италия. След Париж, Милано също се превръща в притегателен център за модата и най-известните световни дизайнери и модели. Този факт дава нов тласък в развитието на марката. Продуктите на “Дебора” стават предпочитани от дизайнери като Версаче, Крициа и Фиоручи за техните каталози.
От 1990 година “Дебора” започва проницателно да наблюдава и разработва новите си колекции гримове спрямо актуалните цветове и дизайни в модата.
Така тя се превръща в истински професионален експерт в грима.
През 1996 г. марката става официален спонсор на престижния конкурс за красота “Мис Италия”. Победителките получават не само короната на най-красива неомъжена дама в Италия, а също и привилегията да представят продуктите на “Дебора” по целия свят като лица на марката.
Днес в луксозните български магазини за козметика могат да се открият последните хитови продукти на “Дебора”.

Коментирай