След повече от 18 години на българския пазар STEFANEL отново зарадва почитателите си с обновяване на своя първи бутик. Иновативен дизайн, миксиращ изчистените форми с топлината на дървото и металните елементи ни представят новата концепция на бранда, в която изпъкват детайлите и идеята за домашен уют.
Визиите на новата рекламна кампания са част от интериора, като акцентът е поставен върху кълбетата с прежда, от които се създават изящните плетива.
В сърцето на колекцията за есен/зима 2016/2017 е бохемското докосване с източни мотиви, вдъхновяващо ни да открием красотата в себе си. Водеща роля за този сезон имат меките силуети, романтичните дълги рокли, макси полите и безценните пуловери.
Стилът е небрежен шик, материите са естествени и женствени. Лайтмотивът на колекцията са дантелените детайли, бродерията и микро геометричните форми. Плетивата са ключови за сезона в кашмир, вълна и мохер и ни обгръщат с комфорт. Цветовете отразяват палитрата на есента – бордо, милитъри зелено и карамел.
Историята на модния бранд започва в началото на 60-те, в малкото италианско градче Понте ди Пиаве в провинция Тревизо със създаването на плетива, които през годините налагат марката на пазара и се превръщат в неин синоним.