Тенденциите при слънчевите очила за 2007

16.03.2007г. / 09 11ч.
Аз жената
Тенденциите при слънчевите очила за 2007

От март колекцията Пролет-лято 2007 на датската марка слънчеви очила Prego вече може да се види в българските оптики. Колекция 2007 е уникална с това, че включва три различни линии: Nordic Philosophy, Metropolitan Living и Black Label. Според главния дизайнер Жозефин Флач “ през този сезон в слънчевите аксесоари основни цветове са бяло и черно, експериментирането с различни щампи и текстури на базата на тези два на пръв поглед семпли цвята дава една изискана и изчистена визия”.

Датската марка PREGO присъства за втора година на българския пазар. Залага на комбинацията от моден дизайн и висококачествени материали за рамките и ползва италиански поликарбонатни поляризирани слънчеви лещи CR39. Повечето модели рамки са подходящи и за поставяне на корекционни (диоптрични) лещи. Всяка от линиите има мъжки и дамски модели. Специално за мъжката колекция е създадена различна визия посредством използването на матирани повърхности за рамките.

Другите актуални цветове при рамките са в гамата на кафявото, сиво, пурпурно, оранжево, синьо и зелено – всички леко матирани с отблясък на пясъчна коприна. Използването на тези цветове е вдъхновено от ретро стила, който присъства заедно с актуални модели във всяка колекция на PREGO.

Това се дължи на дизайнерските решения на екипа, стоящ зад марката PREGO, които внасят иновации в класическите модели. Марката е създадена за тези, които държат да са в крак с модата, допълвайки към визията си с този аксесоар нотка на стилна екстравагантност.

Дизайнът и всички модели на PREGO Eyewear се правят за и са собственост ексклузивно на Frands Jensen A/S. Дамските модели асоциират елегантност, лукс, мистерия; мъжество, дълбочина и страст опитват да предадат мъжките модели на този, който ги носи. Основни дизайнерски мотиви за рамките: “ Кожа”; камъни Swarovski. Метод на изработка – чиста стомана с плетена кожа и инкрустиране на кристали.

“ В колекцията за 2007 ние отново работим с черния цвят, който присъства във всяка наша колекция, като допълваме неговата изразителност с използването на различни материи като естествена кожа например. Също така подчертаваме женственото излъчване при дамските модели, като използваме кристали Swarovski, за да създадем елегантни и изтънчени детайли”, казва Жозефин Флач.

Metropolitan Living е нова дизайнерска тема от 2007 г., вдъхновена от ритъма на големите градове в Европа. Metropolitan Living се характеризира с ключовите думи новаторски, нахален, изтънчен за дамските модели и любопитство, енергия, чувствителност за мъжките. Основен дизайнерски мотив за рамките “ Разлистване”, метод на изработка – лазерно гравиране. подчертава връзката със Севера и е основната линия на марката, която има продължение във всяка колекция. Водеща при дамските модели е асоциацията с оптимизъм, лекота, непринуденост; а при мъжките – мъжественост, чар, неподправеност. Основни дизайнерски мотиви за рамките в тази линия са: “ Плодов цвят” и лого PREGO. Използваните методи на изработка са Silk screen и лазерно гравиране.


Коментирай