Този уикенд в столичния клуб Червило се проведе официалното представяне на новата напитка с марка Смирноф – Смирноф Блек Айс. За да поднесат първите напитки, зад бара на клуб Червило застанаха генералния мениджър на Диаджео за Балканите – Ели Герганова, любимецът на публиката – Део и пристигналият за събитието култов диджей от лейбъла на Дийп Диш, Йошитоши – Ник Фанчули. Представители на бизнеса, медиите, политиката и шоу-бизнеса почетоха събитието с присъствието си. Специални пироефекти, огнено шоу-пърформънс, както и истински купон до сутринта отбелязаха стъпването на напитката на българския пазар. Новият член от семейството на Смирноф е с меката основа на водка и лимон, като съдържа 5% алкохол. За разлика от Смирноф Айс, който се популяризира повече като “дамско” питие, Блек Айс е първата лекоалкохолна напитка, която допада повече на мъжката половина. Със стилния етикет, издържан изцяло в черно и с кристалния си цвят, Смирноф Блек Айс наподобява повече на бизнес аксесоар, отколкото на “парти дринк”. Лимоненият му вкус, съчетан с класическия червен Смирноф, остава приятно, прохладно усещане, особено когато се спазва задължителната рецепта за консумиране – ледено студен и направо от бутилката. С две думи – пиейки Смирноф Блек Айс Вие ще се насладите едновременно на чудесна водка с аромат на освежаващ лимон.